lördag 28 mars 2015

Jonas Hallberg Du är Fabullous så stor Du är

Kära Jonas, det kommer att bli tomt efter dig, det trodde jag aldrig
att jag skulle tycka.
Men dina underbara uttryck och livsglädje, kan nog inte många ta efter. Har ju följt Dig som Fashion Stylist i Top Model och  där tyckte jag du var odräglig ibland.

Jaa du får väl aldrig se det här inlägget, men jag låtsas bara.
Jaa, än hänger Ingemar kvar, han har bättrat sig, som det ser ut nu
så verkar det ju solklart att det blir Marie Serneholt
Det är ju som hon inte gjort annat än dansat, men det vet vi ju att

hon har.

Har glömt just nu vad den finska partnern heter. Han är ju
jätteduktig.Han är också väldigt fabulous i sina gester.

Jonas Björkman trodde jag skulle åka ur i går, men han fick ju vara
kvar. Vem skall skoja nu med oss på dansgolvet, det fanns ingen mer som Jonas Hallberg. Det är ju riktigt att han åkte ut, för dansa kunde han ju inte. Jenny Strömstedt gillar jag mycket, där hänger
det inte löst, hon tager allt med en klackspark.  Men inte så
dansant ändå, jaa det bliver många härliga kvällar till med
TV 4 Gänget.  I kväll är det Lars Kroners tur, den gillar jag med.
Ha en trevlig Lördag önskar Hajan-
 







6 kommentarer:

  1. Jaha, var det han som åkte ut. Jag somnade och missade det, men han är rolig och titta på. Kommer bli tufft för dom andra och bli lika bra som Marie, men man vet aldrig.
    Kramar och ha en fin lördag/AM

    SvaraRadera
  2. Så synd att han åkte ut. Men nu är det dansen dom ska bedöma och där är han ju inte så fabuloes :)
    Ha en fortsatt fin lördag.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Go kväll....nej jag är inte sjuk men min älskade mamma har gått bort...hon somnade in för fyra veckor sedan. Känner att jag inte har så stor lust till bloggen just nu men jag kommer tillbaka, hoppas du har det bra och mår gott.
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Hej Hajan..den där Jonas såg jag i första programmen ingen favorit,men kanske en sådan person som man kanske måste lära känna :) sen har jag inte följt dansen..hoppas din helg varit fin,nu är min jobb helg över.<3 så skönt.. kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder från Lets Dance!
    Kikar in och Önskar dej en fin Påskvecka
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  6. Hej, jag håller med dig till tusen om Jonas Hallberg, jag älskar den karl.
    Det är han som gjort att hela programmet var värt att se på.
    Visserligen ingen dansare men en riktig 'show män'.
    Jag har följt 'Lets Dance' i alla år,
    men har aldrig skrattat och mått väl som just i år. Tack Jonas du var bäst i att roa folket.
    Ingmar är en duktig idrottare och jag gillar honom, MEN någon dansare blir han aldrig, tyvärr. Men han kan inte vara bäst på allt. Rytmen är kass.
    Men de 'håller' honom kvar för hans namn.
    Marie Serneholt är ju redan en dansare och när man har får en sådan dans gud som hennes kavaljer som verkligen hjälper henne ännu mer, ja då är det inte konstigt att hon 'dansar' bra.(den karl vill jag beställa) *fniss*
    Jenny S är cool och kul, men något fattas där, men hon levererar glädje.
    Den som verkligen kan dansa och göra konster är den lille killen där släkten har kines blod.Glömt hans namn i hastigheten, men efter en rejäl ryggskada har han återvänt till livet och dansa kan han verkligen.
    Det är ju alltid mannen som för kvinnan i dansen och han bör vinna.

    Ja där fick du mina tankar om detta.
    Blev tvungen att svara på detta trevliga inlägg.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera