fredag 13 mars 2015

En härlig fredag i väntan på Lets Dance

 

I natten som var satt jag vid köksbordet och åt upp två nybakade
vetebullar, ingen mjölk hemma, öl och bulle till , har jag aldrig
provat. Då kom nattsyrran sitter Du här sa hon, har Du ont , nej då
sade jag, jag är bara "skithungrig".
Det blev vatten och bröd, fängelse mat förr.


Då går jag då sa hon, gör det du svarade jag. Men jag gick inte och lade mig då heller.
 Satt en stund vid datan och kommenterade till mina
bloggvänner.
Sen hittade jag äntligen hem till bädden igen-








 och kröp i säng, skulle ju åka tidigt ner och handla.
Vilken fin dag det varit, allt gick så bra i affären med. Har Ni känt doften av nygrillad kyckling.?

Det blev ju en förstås, stor fet och fin, 59:- det är det värt.
Jag har redan ätit upp låren och vingarna. mums,mums
Sen gör jag mig en god macka och ett glas öl till Lets Dance,



 
 
 
 
 
Nu skall jag sätta mig och fika, för jag köpte 2 tisdagsbullar
eller semlor och en skall jag ta till kaffet.
ha,ha den andra kan jag ju ta i natt. jag kommer att bli så "rund och go" skall ni se.
Jag gillar ju Lets Dance så det bliver det för mig i kväll på TV.





3 kommentarer:

  1. Det var längesedan man var uppe o natta åt :))men som sagt är man hubgrig så är man :)) kollar nog Lets dance jag med många duktiga danspar denna omgången.Trevlig helg<3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Har du sett att du fick en blomma av mig idag?
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera
  3. Här har vi ätit gryta som var i ICA-påsen denna vecka. Sett på nya serien, som vi tyckte var kul.
    Puss och kram

    SvaraRadera