lördag 7 mars 2015

Det är svårt nu, men ojoj ,det bliver bara värre





 
 
 
 
 
 

EN  BRA   BILD   PÅ   ALLA   MEDVERKANDE .







Åh vad jag lider med dem, det kan inte vara lätt, jag trodde
att Ingemar skulle åka ur i går. Det är ju roligt att folk röstar.
Satt in en bild på just Slowfox, det som >Jenny dansade när hon
lade in lite gymnastiska rörelser, i programmet. Genast var tidningarna framme och sa det var en troschock, chock det var
ju jättesöta shorts .

Jag kom igång sent i dag har varit på Balkongen, och städat, men
min dotter som skulle hälsa på mig på tisdag , ville vi skulle sitta
där ute och ta vår macka o kaffe. Men då får det allt bli varmare
jag är genomfrusen redan. Men vi skulle inviga det nya bordet.
Tror vi sitter inne i köket som vanligt, i alla fall.
 
 
 
Åh Nanne vilken förvandling Du gjort, Så väldans vacker som
i går, har jag nog aldrig sett dig. Det var ju också en Slovfox.
Rebecka åkte ur, det var den första men hon var ju glad ändå.
I dag visste jag inte vad jag skulle ta till middag, det blev lite
skåprester. Vet ni ibland tycker jag det bliver riktigt gott, när man bara slänger ihop lite.


 

Måste visa denna bild det är ett konstgjort träd som min man gjorde en gång, när vi var med på en keramik-kurs. När jag skulle rätta till ljuset på bilden, fick jag se att det stod "illusion"på ett ställe. Jag klickade på det, det blev lite roligt tyckte
jag. Där skall jag nog klicka fler gånger.
Tittade på Tv ett tag, det var ju Skidskytte, det tycker jag är
så himla krävande, först åka som stollar sen slänga sig på
marken, och inte bomma med skotten när man ligger där.
 
Det var så spännande i dag med Fredrik , han låg nära  för en pallplats, men sen blev det stående då gick det åt hellskutta
i alla fall. Hellskutta undrar var det ligger, så många olika
ord man använder, som man hört sen barnsben.
Jag hade önskat att han skulle fått något, han är så glad och trevlig jämt. Ja han trodde på det med sa han vid intervjun, Men enligt Ferry var det halv storm på skyttebanorna .  
Ja i kväll bliver det Mello-chansen , från Helsingborg,
inte så mycket när det gäller detta. Man hinner ju tröttna innan
det ens har börjat. Nu doftar det kaffe här, det skall bliva gott med
nygjord Sockerkaka till. Därför slutar Hajan" pratsugen " för i dag  men återkommer i morgon då tror jag det bliver roligt hos Moreus
Ha en trevlig Lördagskväll önskar Hajan
Ber om ursäkt Låten är ju borta som jag lade in, det var I Do, i Do, i Do, med Abba.
 
  Det var tråkigt för det var ju ett danspar med också. .Ni får väl sjunga .
Jag. lovar att bättra mig. Måste ju gjort något fel.
Nu har jag nög klickat för mycket.
 
 

4 kommentarer:

  1. Idag är det inget skönt alls ute. Men i morgon ska ju solen titta fram och värmen ska också komma har dom lovat. Är det inte varmt på tisdag när jag kommer lovar jag att vi sitter i köket och fikar. Men det ska bli spännande att se hur det blev med det nya bordet. Nej, nu ska jag hoppa i tunnan en eller två timmar.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. I väntan på att sambon skall ropa att maten är färdig så passar jag på att slå på datorn och se vad du kan ha för dig.
    Jag har tittat på skidor ett bra tag idag och vad som bjuds på teven i kväll har jag inte kontrollerat.
    Lets dance gillar jag. Jag tycker bara så synd när de åker ut. Men ska man ta hur de dansade borde Stenmark åka ut.
    Han har många fans så han lär nog bli kvar.
    Mu ropas det från köket. Det blir fläskfilé - det brukar bli gott.
    Ha trevlig helg.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Hej på dig. Ja det är mycket spännande på TV nu. Härligt med dans det gillar jag. Ja tänk snart kan du sitta på balkongen. Men idag var här svinkallt. Kram på dig från Maria

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt goda råd om mina kokböcker! Jag tror det kanske är så jag känner för en del är min mammas och dom vill jag ju liksom ha kvar. Jag får ta bok efter bok och avgöra om den har nåt affektionsvärde för mig. Men igenom högarna ska jag, fast jag har inte kommit igång ännu.

    Jaaa, var inte Nanne så fantastiskt ursnygg i sin mörkblå klänning i fredags, jag har aldrig sett henne så stilig! Hon brukar ha så himla korta kjolar annars, men det här klädde henne verkligen.

    Och Stenmark håller man ju på av bara farten, antingen han kan dansa bra eller inte. Stenmark är Stenmark!

    Kul att ändra bilderna lite. Din mans fantasiträd var urläckert!

    Här stormar det, regnar och är fortfarande kallt. Jag undrar så var i Sverige det skulle vara varmt och fint idag.....

    Agneta kram

    SvaraRadera