fredag 27 februari 2015

Ja så var det dags igen, Först silver sen Lets Dance ,Tusen tack

 
 
 
 
 
Ja nu har cirkusen börjat, men om man tycker om underhållning
så är det ju bara att njuta. Då menar jag Lets Dance-
I Falun blev det ett Silver i alla fall till Sverige, det får ju duga.
 
 
ö

F

 
Först i morse kom min dotter med
Ljuskulorna hon köpte åt mig. Det blev faktiskt riktigt mysigt i
mitt lilla sovrum. Det blev ju en extra ljuspunkt. Min dotter och jag
hade en skön stund tillsammans bara hon och jag, det är ju inte så ofta det bliver så.
Hon hjäpte mig med att få upp ljusbollarna på skåpet.
När hon cyklade hem fixade jag till min mat, det blev Potatismos
och Falukorv, sallad och tomater.
Sen blev det ju skidor , det var så nära och de var så duktiga.
Att de inte kan bli glada för det de får.
I morgon kommer sonen och barnbarnet hem, Han fyller år men
tycker det är troligare att fira dagen här.
Vi ger inte gåvor mer än till jämna år. Men mamma som jag är
så bliver det ju lite extra ändå.
Skickar med en slovfox eftersom Ingemar dansade det . Hans dotter
var riktigt rolig hon tyckte pappan dansade jättebra. Jag tycker allesammans är duktiga som ställer upp på dertta.
Familjen Adams passar ju bra, eller hur.
Nu är det bäst jag släcker för natten, snart kommer nattpatrullen
de undrar väl snart vad jag är för nattuggla.

5 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig morgonfika hos dig. Jag åkte hem och städade och sedan gick jag och mötte gubben när han slutade. Nu ska jag med hoppa i sängen.
    Puss och kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej!blev nästan lite orolig för dig..du hade inte bloggat på några dagar)så jag skrev på din dotters blogg o fråga hur det var med dig <3 tur det inte var något..kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hei! Jeg skal ikke kommentere VM på ski.... Det er jo en mulighet til i dag på 5 milen. Forstår at du følger med.
    Nå har jeg pyntet mitt kjøkkenvindu, så du får titte inn og se!
    Ønsker deg fine dager!
    Klem fra Gry :)

    SvaraRadera
  4. Så roligt med besök av barn och barnbarn. Det ger guldkant på vardagen!
    Lets dance tittade jag också på. De är så duktiga.

    SvaraRadera
  5. Jag hade så gärna velat se Stenmark dansa, men jag missade det och har inte lyckats hitta det på nätet ännu. Har läst att han var bra!
    Kul med ljusslingan.
    Och idag var det femmilen, så trögt det var för dom stackarna, men han var duktig Johan Olsson, och Petter Northug är omöjlig.
    Agneta kram

    SvaraRadera