söndag 1 februari 2015

Här har det varit drag hela dagen, toppenbra

Det blev som jag trodde i går, Söndagen var en TV- söndagEtt heltidsjobb i dag, jag var programansvarig hela tiden
Det var riktigt spännande ett tag, med paråkningen. Det var givet
i början, men sen ramlade en del, mycket strul.
Men i mitt ha,ha dåliga omdöme blev det bra och rättvist i alla fall.
På Ettan var det ju SM i vanlig dans, utan skridskor, så förstår ni
vad jag menar. Nu skall de ju rycka med huvudet hit och dit
jag tänkte någon hade fått spasmer. Men sen ryckte alla, då trillade
det ner en tioöring, det skall vara så nu.


Det bästa var ändå kl 20,00 och programmet Så skall det låta.
I kväll var det väldigt bra folk han samlat kring sig, Sherley Clamp
är ju hur duktig som helst.
Viktoria Tolstoj var ju ett tag sen, men så härligt, att lyssna
till så duktiga underhållare som dessa är.
Jaa och inte blev det sämre med Johan Westers medverkan ,
vilken bra röst han hade också.
En som var duktig och glad var lilla Estelle som var och tittade¨

på sytstrarna Helgessons uppvisning.
NU är det säng time för mig, men jag är jättenöjd med denna
söndag. Så mycket fint på TV, och i dag har jag ätit alla mina mål i vardagsrummet. Så bra han är fortfarande Svante, nu önskar
jag att alla är lika nöjda som jag. Nu hörs vi nästa vecka, hej då,



3 kommentarer:

Mamma C sa...

Yes, jag är lika nöjd med min helg som du är.
Nu ska jag också hoppa i säng.
Puss och kram

Fågel Blå sa...

Låter som en toppenhelg!
Och så Önskar jag dej en Fin NY vecka!
Kramis Kathrine

Änglarum sa...

Hej i vinterland,utanför snöar det för fullt känns ganska rofyllt att sitta här o titta ut i mörkret..låter som det är toppen hos dig :) ha en fin vecka kramiz Jessica