fredag 13 februari 2015

Alla Hjärtans dag. Nu kör vi

   Jaa nu skall det firas överallt, med presenter
Stora buketter med rosor. Jag skulle fira med mina Barnbarn men saknar bilder, då kan någon
bliva ledsen, som inte är med. Så man tager vad man haver.


Men detta måste jag ha med, Lilla Axel med kusin Julia.  Det fick jag av min dotter som tur är.

Nu är det bara de stora som inte är med. Men de får vara med nästa gång.
Det kan vara väldigt noga med sådant när det gäller  de små barnen.
Nu skall jag förklara en sak, som ni undrat över, Ni tyckte att der var tidigt med mina Hyacinter
jaa det är det, men Balkongen är inglasad , så det gör ju lite till.
Nu önskar jag alla en trevlig dag med mycket  att fira, bara att vara snälla mot varandra räcker långt.

Eller bjud på en kopp kaffe eller cacao , det skall ju vara så nyttigt. Nej det går ju inte , det var ju av cacaon man skulle somna , ja gör hur ni vill. Ha en bra lördag i alla fall
Hälsningar från Hajan

12 kommentarer:

Rigmor sa...

Tycker allt att vi kan ha lite alla hjärtans dag varje dag, inte för att jag vill ha presenterna, utan att man kanske borde bry sig om varandra lite mer. Det är så grått och trist ute så lite extra värme och kärlek går nog gott!!
Fina bilder på barnbarnen!
Kram kram

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Det tycker jag du har alldeles rätt i! Att man ska vara snäll mot varandra.
Mycket viktigt, viktigare än Alla Hjärtans Dag en gång om året, fast det är ju roligt det också förstås.
Ojojo vad alla köper nallar och choklad till varandra, idag har jag nog slagit in 100 paket!!!

Ha en skön kväll

Kramar Anncathrine

Mamma C sa...

Ha en fin och bra alla hjärtans dag du med.
Många kramar från oss båda

Anki sa...

Så fina bilder på barnbarnen!
Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag i morgon!
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Fina kort på barnbarnen tycker jag också! Nej det är jag som ska åka till Turkiet på träningsvecka i april månad Hajan!Men inte är det lätt att hålla iordning på allt:) Kram o natti / Gunilla

Eva i Dalarna sa...

Hajan, jag önskar dig en fin Alla hjärtans dag! Du finns nog i många hjärtan!
Kram ��

lisashus sa...

Du får nog vänta med kakaon tills du ska sova då!
Vilka härliga bilder!

En riktigt skön hjärtans dag önskar jag dej, Hajan!
Kram
Lisa

Snäckskalsdalen. sa...

En riktigt fin Alla hjärtansdags fortsättning till dig också! Ett så fin inlägg!
Agneta kram

Fågel Blå sa...

Hej!
Hoppas du hade en fin alla Hjärtans Dag!
Och tack för alla snälla kommentarer,
Du är så go och rar!
Fin Söndagskväll till dej
Kram Kathrine

Julia sa...

Feliz Sant Valentin. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, he encontrado cosas muy interesantes, te invito a visitar el mio y si te gusta me encantaria que te hicieras seguidora y asi compartir nuestros blogs
Elracodeldetall.blogspot.com
❤️💌💔💌❤️

Änglarum sa...

Hej Hajan kikar in för att önska dig en fin kommande vecka <3 med massor av hjärtan från mig :) som sagt inget firande av dagen i sig..men små vardags glimtar välkomnas..kram Jessica

cruella sa...

Hej hej, fina vårblommor! Vi firar inte precis alla hjärtans dag, men jag bakade en god glutenfri citronkaka och pudrade över med florsocker. Så klippte jag ut en hoper hjärtan i fint presentpapper från Japan och stack ned lite snyggt i kakan och runt om. Eftermiddagsfika med tonåringarna, det är inte så dumt:-)