torsdag 9 oktober 2014

Lasarettsbesök bra vibrationer




Jaa, mina vänner i dag har Hajan varit på återbesök.  Det var inte toppenbetyg , men
DR Skönberg nöjd i alla fall.  Det som jag känt i mitt lår, är inte färdig läkt.  Men om ca 3-4 veckor tager vi en ny röntgen.
Det har gått bra för sonen och mig allt klaffade så bra, utom väntan på Lasarettet.
Nu har vi festat som vanligt på en var sin pizza, mums filibabba.
Sen bliver det lite kaffe, men det dricker vi var för sig, ha,ha nu räcker det med samvaron.
Dr Skönberg vill se mig igen, man får varas glad för det.
Nu får ni lyssna på Kärlek på Lasarett hoppas jag,
sen får Ni titta på min gamla Höstbukett.
Lite blandade stilar här , men det bliver nog bra det med.  Allt här i nybörjar kulan tager sin tid.
Tjingeling som Rantamor brukar säga.
Kram från en nöjd Hajan.

9 kommentarer:

Tummelisa sa...

Så bra att doktorn var nöjd med Dig, så nöjd att han vill träffa Dig igen, hi,hi...
Hoppas allt är läkt snart så Du slipper ha ont. Fina blommor! Ja Du väntan på lasarettet kan bli lång ibland. Pizza låter gott, här blev det rotmos som vi hade i frysen, gott.
Kram Tummelisa

Snäckskalsdalen. sa...

Det går framåt, det är väl bra och du får komma till doktorn, det får inte jag, jag väntar och väntar på ortopeden (min axel som jag slog sönder i maj), det är hopplöst.
Gott med fika en stund, men som du säger, sen räcker det!
Agneta kram
oh, ja, Anna Lena Löfgren!!!

Änglarum sa...

Hej Hajan! ja men det går framåt för dig ♥ ha lite tålamod bara :) kul du fixar att bädda in musik videos...gamla godingar!Pizza är gott ni har trevligt du o de dina..kramiz Jessica

Mamma C sa...

Du är så duktig och jag blir glad att det inte var något annat i benet. Pizza lät jättegott att avsluta en lång dag på lassarettet med.
Kramis

Eva i Dalarna sa...

Roligt att höra AnnaLena Löfgren! Och roligt att höra att det ändå verkar gå åt rätt håll med din läkning. Kämpa på!

Anonym sa...

Blev ju bra ju , fortfarande mätt .. Raaaaaaaap !!!!

1-1 = helt ok men inte mer.

Tack för idag .... i morgon blir en lång dag men först en kort natt.

Sov gott / Sonen !!

Rantamor sa...

Så skönt att doktorn var nöjd med dig, och skulle väl bara fattas annat. Du bloggar ju och hade han varit missnöjd och sur på dig då hade du lagt upp en bild på han på bloggen...hahaha

Det tar tid att läka och så här i slutet på läktiden känns det frusterande.
Jag har ju stelop. min rygg och det tog en himlans tid att läka. Och sen fick jag så ont i min höft så jag kontaktade op läkaren....klart du ska ha ont där säger han, det var ju där vi chipsade ut benbitar för att fylla på mellan dina diskar....

Jahaja kul att få veta.

Nej nu sitter jag här mitt i natten igen å råddar på. 01:17, nog bäst att jag knyter ihop mig å lägger storkroppen till vila.

Tjingelingen från Rantamor.

Wille sa...

jag undrar var du får alla roliga bilder ifrån?
margareta

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa