fredag 5 september 2014

Lasse Bengtsson så länge sen, vi har saknat Dig


Välkommen tillbaks " Lasse " , det var länge sen sist.
Så trevligt att det var Du som hade middagsbjudningen i kväll hos Go " Kväll. Lika intressant som förr att höra dig. I kväll berättade Du så härligt om din Farmor, och om hur mycket Du lärt från hennes berättelser under dina barnaår.
I kväll var det Inger Ohlsson som höll i trådarna,
tycker så mycket om henne också. Arja var där och sjöng, entrevlig stund.
Nu var klockan redan 19,30 då slog denna tant över till TV 4, så synd att det bara är en halvtimme kunde gott vara lite längre. Det är en kille som är framme
till sista frågan den som gäller en miljon. Den får han på Lördag nu halv åtta. Jätte-spännande 
tycker jag, eftersom han brände sin livlinor tidigt.

Sen avslutade jag kvällen med Doobidoo det var
Kicki Danielsson, Thomas von Brömsen, Måns Möller
och Nina Zanjani. Så där tyckte jag, man börjar bli för kräsen, tror jag. Dagen har varit bra sonen varit
här, och fixat inköp från både Coop och Apoteket.
Härliga barn jag har, i morgon kommer Dotter och måg . Att de har tid för mig , de jobbar ju som tusan på sina respektive jobb.
Nu säger jag Natti, Natti

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Mycket fina program att titta på,
och skönt med Helg, det har vart en slitsam vecka,
önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Tid har man alltid för sina nära och kära. Vi syns snart.
Kram

Maj sa...

Vi tittade på samma program fram till Lasse K . Jag gillar honom bara inte varför.... Fia kanske gästar Lyan idag och i såfall blir jag jätteglad! Önskar dig en fin helg/M

Tummelisa sa...

Håller med Dig man blir mer och mer kräsen vad det gäller TV-program. Idag ska jag i alla fall se en serie som började förra veckan, den handlar om unga sjuksköterskor som tar hand om sårade soldater under kriget. Annars inte så mycket som lockar...
Kul att vänta på besök som Du får i morgon också.
Ha en trevlig kväll.
Kram Tummelisa