måndag 1 september 2014

Hjärtligt välkomna till en " trög " blogg, blä




 Höstens blomma från min horisont , tyvärr .


 Jag har tappat gnistan just nu när det gäller bloggen. Nu händer det inte så mycket för mig mer än TV. Jag skulle inte klara mig utan
den. Helgen har ju varit givande på så vis. Tyvärr dog en häst under
Ryttartävlingarna . Såg ju Fältryttartävlan , det var ju en tävling  på
topp bättre kunde det inte bli.
Jag åt min middag framför TV också. En handduk på golvet för
det bliver lite långt emellan bordet och brukarens mun.
På kvällen såg jag Fångarna på Fortet, det har jag
aldrig kollat på. , men denna gång var det emellan
föräldrarna och deras barn.

Jag har aldrig sett en sådan orädd kille som Laila Bagges son Liam.
Han var inte rädd för varken ormar eller spöken.
Jag skrattade åt honom, för lite obehagligt tyckte han nog att det var. För det gick åt lite svordomar, vilket
han artigt förklarade med att när han bliver stressad så svär han. Laila sa en gång att hon skulle tvätta hans mun med tvål. Men Orups son, och Pernillas
Bianka samt Liam det var de som fixade programmet. Ja en eloge till Pernilla också.
Sen var det Söndag politikerutfrågning, och på
fyran parlamentet. Stor besvikelse båda de  programmen.






 .




7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åh känner du så lite Hajan? Tror det är många som gör och då blir det ju inte lika kul attlogga själv heller...Känner igen mej lite! MEN sluta inte snälla du ♥ Du har ju så goa inlägg! Kram Gunilla ♥

Snäckskalsdalen. sa...

Det går i vågor det här med bloggandet, men jag tycker att du hade mycket intressant att berätta i alla fall! Och jag såg inget av programmen så det var trevligt att få en resumé!
Agneta kram

Annes vita rum sa...

Kikar in med en hälsning till dig! Så klart känner vi alla så ibland,jag tänkte själv stänga ner helt i våras.Men nu kommer den "tråkiga" hösten och vintern,då är det bra att ha bloggen att ta till:)
Tack för titten hos mig goa du! kramiz

Änglarum sa...

Hej Hajan!! i bland blir det så med bloggen...men sen efter ett tag så saknar man den o allt som hör till :)jag gillar ju din blogg så sluta inte..:) har varit ute o övningskört med sonen igen..kan nog alla gator här nu hi hi..ha det gott kram Jessica

Mamma C sa...

Säger som dom andra att bloggandet går upp och ned. Ibland glöder man för det som tusan. Sedan har man en down period när man inte orkar tänka blogg. Så är det för mig i alla fall.
Kramis

Gunillasljusglimtar sa...

Tack goa Hajan för din titt ♥ Kram Gunilla

Äppelblom sa...

Jag vet precis vad du menar - har känt likadant, men försöker i alla fall blogga en gång i veckan. Värst är det under sommarmånaderna, men när hösten kommer har man mera tid.
Jag hoppas du fortsätter att skriva i alla fall lite då och då.
Kram till dig rara bloggvän!