söndag 10 augusti 2014

Nu är det Söndag igen och slut på veckan, härligt besök

Det blev Pizza även denna söndag, vi var ju bara sonen och jag. Kolla på krogen sade jag, men han tog pizzan. Jaa den är så god, det var tredje söndagen nu, tack för det

Det räcker nu " morsan " med fotograferandet,
men jag  förklarade att jag måste ha lite nytt till bloggen.
hi.hi



Tänk att de inte gillar kameran(det gör inte jag heller )



Jag trodde han skulle bliva glad, när han fick se vilka framsteg jag gjort. Men han blev mest orolig, att
jag skall ha för bråttom. Jag tänker inte utmana ödet
de kan vara lugna.

Ja nu är dotter och mågen hemma snart igen,
de kommer hem med sina barnbarn från Spanien.
Så då skall vi träffas ett tag i alla fall.
Vår Söndag avslutades med en god kopp kaffe
med en god Bulle till.

Jag är jättenöjd med min Söndag, hoppas Ni är det också, man får göra det bästa av det som finns.

6 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej på dig min vän. Tänk att så låter det här hemma/nu räcker det med fotande , vet inte vad de är rädda för hi hi pizzan såg himmelsk god ut! Måste bekänna en sak... Har aldrig smakat kräftor aldrig varit på kräftskiva heller ! Däremot grillas här ganska flitigt istället! Ha en go kväll kramiz Jessica

Tummelisa sa...

Gott med pizza ibland. Er ser god ut.Vi åt kräftor här igår och lite annat.
Trevligt med lite besök ibland. Här har vi inte gjort mycket idag, tar det lugnt. Min semester börjar i morgon. På söndag reser vi till Rhodos.
Ha det så gott!
Kram Tummelisa

Äppelblom sa...

Här kommer det en stooor kram till dig!
Må så gott!

Ölandsvindar sa...

Min söndag var också bra. Jag var och pratade om fåglar i naturum Trollskogen inför 14 personer. Det är så trevligt när de är intreserade så det nästan blir som samtal istället för föredrag.Nu ska jag iväg till hembygdsföreningen och bestämma om vi ska ha värmefläkt eller vanliga element. Alltid är det något!
Kram från mig /Kerstin

Bitte sa...

Det verkar som att ni hade en härlig söndag! Pizzan såg riktigt god ut, jag blev lite sugen på att beställa hem en i helgen då jag är gräsänka :-).

Vi hade också en bra helg, i lördags åkte vi runt på flera loppisar och besökte också två auktionsverk. I söndags var jag och hundarna ute och gick i flera timmar, det var så härligt ute och lagom varmt.

Jag är ledig den här veckan, det känns jätteskönt! Jag njuter av varje minut :-).

Ha en fin vecka, och tack för alla fina hälsningar du lämnar hos mig!

Många kramar
Bitte

Gunillasljusglimtar sa...

Mmmm...pizza är gott du Hajan!Han tål att fotas ska du säga till honom,inget att skämmas för inte:) Jo här ska ätas kräftor snart,jag b a r a älskar kräftor! Kram Gunilla