torsdag 7 augusti 2014

En härlig dag, bara plus för mig, tack

Så jätteglad jag blev i dag när posten kom. Ett
jättefint semesterkort från Spanien på Wilmer och Julia. Vad De kan hitta på vid badorterna.
Den översta bilden , är den nya tröskeln i Ek, väldigt fin och
lätt för rullstolen att åka över den. Den andra får jag ha kvar

man får vara glad för det man får.

Det här är den jag promenerar med, jag känner mig jätteduktig.
Hemtjänsten med tycker att det är bra, säger dom.
Detta program ser jag varje dag, vet Ni att jag inte sett det förut.
Alla utom jag har sett dem. Det är lite gammaldags , och de stofilerna som är med där tilltalar mig.
Det bästa av allt är att mina fötter togs om hand i dag.
Underbart en tös sa till mig nu tycker du att du har baby fötter.
 Jaa faktiskt så känns det. Det var ju lite nytt i alla fall. Måste
passa på att skicka en hälsning till dig Ruth från " Virginia".
Kan ju inte svara dig på annat vis än just så här.
Brukar kolla dina rader hos Skärgårdsbilderna från Oskarshamn.
Has en trevlig torsdag och fredag önskar Hajan.

Inga kommentarer: