onsdag 13 augusti 2014

Det har varit en paus här, men nu kör vi igen

Här bara De talar om att Månen aldrig varit så nära Jorden. Första

gången jag inte sett till honom alls. Visst är det mycket konstigt nu för tiden på vårt Jordklot. Talade med en väninna som bor
i Norrköping, hon hade aldrig sett en sådan fin måne.

Jaa, här har hänt annat roligt, dotter och måg hälsade på. Riktigt
kul också mitt barnbarn kom ett par timmar. Han ville också
träffa sin mamma och pappa. Jag fick jättefina badsvampar, Ni vet
de som plockas på bergen i havet.

Var så glad att han ville vara med på bild, nog tusan var han
tvungen att göra en grimas. Herre min Gud bliver de aldrig vuxna.
Jag blev jätteglad för blommorna, men De har väl nästan slagit ut
allesammans.
Jag har inte varit hos dem sen jag ramlade och bröt höften.
Vi hade en trevlig pratstund hos mig, min måg var och hämtade ett paket på Coops.  Vi beställde det i söndags och så kom det i dag, det är väl  service eller hur ?. De varorna får ni se en annan gång, nu skall jag dricka mitt kaffe och ta en glassbåt till.

5 kommentarer:

  1. Roligt med besök, har Din dotter redan kommit hem? Tiden går fort.
    Hoppas allt är bra med Dig? Jag har lite resfeber, åker på söndag.
    Beundrar Dig, tycker Du är så duktig med att skriva Din blogg. Fina bilder visar Du också.
    Ha det så bra!
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  2. Började nästan bli lite orolig....inga inlägg från dig men desto gladare idag. Ibland hinner man inte, eller vill inte skriva....så är det bara!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Började nästan bli lite orolig....inga inlägg från dig men desto gladare idag. Ibland hinner man inte, eller vill inte skriva....så är det bara!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för att du tittar in hos mig och för alla gulliga kommentarer.
    Jag gillar din blogg också, men i sommar har det blivit väldigt lite tid vid datorn, så man har en hel del att läsa ikapp.
    Var rädd om dig och må så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Trevligt med besök och vackra blommor! Det är sånt som förgyller livet. Hoppas du är bättre nu!
    Agneta kram

    SvaraRadera