söndag 6 juli 2014

Nu är tanten på G-igen, allt går om man vill.

TUEN TACK TILL ALLA MINA KÄRA BLOGGVÄNNER.

Ni förstår väl att jag haft en fin stund nu tillsammans med Er. Att ,mina ögon tårats, tänk vilka underbara vänner vi är till varandra.
Jag  tycker så mycket om er allesammans. Tänk att en sådan här gammal kratta får vara med här. Så
småningom kommer jag att gå in på Era bloggar, så ni kommer att märka att jag finns, jag vill ju så gärna vara med.
Just nu har jag min radio på samtidigt för att inte
missa något, gillar Lottas Broomes program.
Jag hade tänkt ut så mycket i förväg till Midsommaraftonen, vad bloggen skulle handla om.

Barnens Midsommardans, det var ju lilla Axels första dans.


De andra barnen och de vuxna lekte, och hade roligt
sprang med ägg på sked. Wilmer och Julia
hade förstås jätteroligt om någon vuxen gjorde fel så


de små vann.
Denna Jordgubbspaj med kolasås , hade Axels mamma med sig, underbart god. Jaa , resten vet Ni
och jag säger som kungen, Nu vänder vi blad, det går ju åt rätt håll i alla fall.
Vi hörs snart igen , tycker Hajan.


13 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Ta det det varsamt nu i början. En stor varm kram vill jag ge dig. Från Lisa.

Maj sa...

Jag blev överlycklig över din kommentar hos mig. Jag och många med mig har saknat dig väldigt mycket, det ska du veta. Var rädd om dig nu och god-bättringskram från mig/M

Rantamor sa...

Välkommen tillbaka på bloggen,
och nu hoppas jag att du tillfrisknar i ditt ben fort, fort.
Och du som är en sådan positiv tjej kommer nog att klara detta med bravur.

Tjingelingen från Rantamor.

Anonym sa...

Så roligt att du kommit hem o bloggar igen! Har spanat varje dag här efter dig. Ta det lugnt nu under tillfrisknandet! Hälsning från Eva i Dalarna.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en midsommar som slutade illa för dig, jag är imponerad att du är igång med bloggen redan. Hoppas det läker fint, så är du snart på benen igen. Och jag visste inte att du hette Harriet, ett vackert namn.
Stor krya på dig kram
AnnaMaria

Rapport till Vänfors sa...

Men krya nu på dig i lugn och ro...vi finns här och väntar på dig <3
Kram Annika

Anki sa...

Välkommen tillbaka Hajan!
Så skönt att du är på bättringsvägen!
Fortsätt nu att krya på dig!
Kram

Mamma C sa...

Du är en riktig krutgumma. Så sakta men säkert går det åt rätt håll med dig.
Puss och kram

Katta sa...

Så roligt att du är på G igen! Du är så varmt välkommen tillbaka till bloglandia igen, sköt om dej. Kram Katta

Tummelisa sa...

Välkommen hem/tillbaka! Har saknat Dig kan Du tro. Vilken otur Du har....
Nu kan bara allt bli bättre.
Du får vara lite rädd om Dig nu och mer försiktig.
Kram Tummelisa

Änglarum sa...

Hej kära Hajan <3 säger som övriga välkommen tillbaka...:) och tack för din hälsning (o den lilla tavlan egen ihop knopad tyckte jag passa hos dig,nån måste ju se efter dina blomster hi hi /fast du har ju inglasad balkong..skönt att du är hemma igen!på återseende kram Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Skönt att det går åt rätt håll
kram Rosa

Anonym sa...

Skönt att läsa att du är hemma och har humöret. Förstår att det är jobbigt med allt folk som kommer men jag vet ju att du tycker det är bra att du får hjälp. Ta det nu försiktigt. Stor kram från Ann