söndag 11 maj 2014

Grattis Thomas det blev som vi trodde

Grattis Thomas till Mästartiteln,  den var Du värd.
Så härligt jag skrev ju om det,  för ett par veckor sen

att jag trodde Du skulle taga allt sammans.

Det  var du som fick taga emot den fina bucklan.
Ishockey målvakten och Anna Laurell var med och slet till det bittra slutet.

Det kändes så bra tyckte jag i år,  för Ni killar samtalade hela
tiden hur svårt det var att sitta i 90 graders vinkel.
Anna var inte bra på pusslet, det gick åt för mycket tid för att lösa det. Ja hon löste det inte alls.
Thomas och Tompa peppade varandra hela tiden, på ett bra sätt.
Jag tror att detta varit i 10 veckor, det har varit ett härligt
Söndagsnöje för oss vanliga , att få följa Era prövningar.
Nu säger vi God Natt

8 kommentarer:

Maria sa...

Tack nu vet jag vem som vann, såg bara lite i början på Mästarna. Jag tyckte Nederländerna var bäst i mello men vilken röst han har som vann jätte fin. Fikat uppskattades säkert efteråt, roligt att ha rena fönster, skulle också behöva putsa mina.
Ha en go dag/kramen

Ölandsvindar sa...

JAha, nu är vi tillbaka i vardagen igen!Men lika skönt är det. Kanske blir det lite tid över i dag att dra upp ett och annat ogräs. Och så köpte jag en taiberry-planta som ska ner i jorden. Korsning av hallon och björnbär och jättegod. Kram till dig /Kerstin

Viola sa...

Tycker han verkar var en så varm och omtänksam människa, han var värd att vinna, hoppas vi ses snart som du skrev, ha en fin vecka, kram

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa för en gång skull så kollade jag det igår!Göör bra var han Tomas,värdig vinnare! Joo då Hajan du fattar det mesta kan vara jag som rör till det för dej på min blogg men visst är det kortet på vår stuga med blixtlås som är min nya header men tycker inte jag kan fixa till det så bra som min hjälpare Stina gjorde:) Kramelikram Gunilla

Maj sa...

Jag grattar också Thomas och det märktes tydligt att han var en "lagspelare" för han gav hela tiden uppmuntran till sina konkurrenter. Spred så god stämning!

Mamma C sa...

Ja, det är synd att det tog slut nu. För det här är ett bra program.
Kram Mamma C

Polargrevinnan sa...

Nu kära Hajan har jag börjat blogga igen.
Tack för alla dina kommentarer och att du bryr dig om dina medmänniskor.
Jag hade det tufft ett tag med hälsan och omgivningen. Nu är det någorlunda lugnt på alla fronter.
Lite krämpor får man ju tåla.
Vi bestämde oss för att åka till värmen och det blev så klart en kryssning. Du får läsa sen i bloggen.
Det kommer att kännas tomt på söndagskväll utan Mästarnas Mästare. Roligt att Thomas vann.
Ha det bra.
Kram Viola

Fågel Blå sa...

Kikar in och önskar dej en fin KVäll!
Här har solen kikat fram lite på eftermiddagen
Kramar Kathrine