söndag 11 maj 2014

GRATTIS SANNA TILL BRONSET, DET RÄCKER LÅNGT


Förlåt mig Sanna, när du fick nr 13 då fimpade jag Tv. Eller skall sanningen fram så somnade jag. Kunde inte tänka mig att vänta så länge.
Det blev ju som jag trodde att Hen vann.
Jag tyckte jag läste i morse i både Expressen och Aftonbladet , att publiken sjöng ju med i hela din låt. Underbara Sanna , Du var ju så nära med  den bästa placeringen på länge.

Just nu när jag skriver detta så vet jag inte vem som kom tvåa. Men är det ingen mer som tycker som jag
att kan vi inte få komma tillbaka som det var förr.
Bara att de sjunger sin låt och inget annat. Detta år
har det ju varit vedervärdigt, med gymnastiska rörelser både högt och lågt.

Denna bild tog jag i måndags vid min promenad. Vet
ej vad de buskarna heter. De ser nästan vissna ut
(förlåt ) men skall nog vara så.

Våra Japanska Körsbärsträd , har nästan blommat
klart nu. De är ju bara ett litet tag.
Nu måste jag ut i Duschen för snart kommer
Hemtjänsten och kollar hur jag mår. Jag vill vara
klar när de kommer. Ibland verkar det som jag mår för bra. Klockan elva kommer sonen hem och hjälper
mig, då skall gardinerna upp. Jag vet att det är modernt att inta ha gardiner, men det är inget för
mig. Nej det är bäst jag slutar, eljest får jag väl inga
kommentarer.  slutar med ett H U R R A för
Sannas tredjeplats.
 Bilderna är Evan och Expressen som fixat, och lilla
jag med.  kram från mig.

4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du haft en fin söndag.
Nej, jag har inte haft födelsedag, här i Finland firar vi morsdag i dag. Ni kommer efter någon vecka med er har jag sett.
Kram Kicki

Mamma C sa...

Fixade brorsan ut skåpet själv? Annars gör vi det när du fyller år. Här har det varit fullt ös sedan igår middag.
Kram

Äppelblom sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt bra vecka!
Kram

Maj sa...

Har tröttnat på Festivalen både musik/texter men framförallt dekoren. AVSKYR detta blinkande som gör att man nästan inte ser artisten. Kram