torsdag 24 april 2014

Tjoho nu händer det saker , på Badhotellet må Ni tro

 
Pst, nu har jag lite att berätta.

Så var vi igång igen med denna härliga
serie.  Vi har haft en underhållande timme
tillsammans med dessa  härliga skådespelare..
Andersson chefen på hotellet var ju en riktig  smilfink.  Tittade ju i smyg för att kunna få se
damerna nakna. En liten badgäst  såg ju detta och
trädde ut en elektrisk ledning genom nyckelhålet så
Andersson fick en riktigt ordentlig stöt när han stod där.


 
 
I kväll blev det både det ena och det andra som
kom fram i dagsljus.  Nakenbad och otrohet,
otroheten egentligen,  som inte var meningen 
alls.  Begravningen blev ju ett rallarslagsmål,
nu skulle alla flytta för änkans skull.
Men fru Andersson var smart hon bjöd på så mycket
gott och dyra viner, så de ändrade sig.
Som tur var för oss, eljest hade den ju redan varit slut. Det  har varit en bra dag för mig, god middag
som jag bjöd mig på, ugnstekt torsk med god sky till
med mycket citron i den.
Kaffe och en glassbåt till, så nu är jag trött och
säger god natt. Jag bytte lakan i morse , då är det
särskilt skönt att krypa ner.
Måste ju vara pigg i morgon, då skall jag ju gå på
dans- tävlingen.

berätta inte detta för någon, det är hemligt.


Bilderna från Evan och nätet.


4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Den serien har jag missat men det är många som talar om den så jag får försöka hoppa på tåget.
Agneta kram

annika sa...

Ja det var riktigt intressant i kväll på Badhotellet. Jag har inte följt det men sett det någon gång tidigare. Vilka vackra kläder, miljöer mm. Jag njuter.

Kram
annika

Fågel Blå sa...

Älskar denna Danska serie,
sitter som fastklistrad i soffhörnan,
Ler!
Hoppas du får en fin solig Helg
Kramar Kathrine

Black Iris sa...

Jösses, även jag har missat denna serien.. Måste nog kolla ikapp på Play..

Kram Maidi