lördag 12 april 2014

GRATTIS BIRGITTA HEDSTRÖM , Till miljonen


Rikard Du sköter detta program med äran, inte lätt
ena dagen avlider en person i publiken. Du sprang dit med en gång. Ambulanspersonalen  var där omgående, men tyvärr var det för sent.

Då var det roligare efter 2 dagar att få kora en
kvinna som tog miljonen. Jag tror alla kände det
hon hade ju inte tagit en livlina förrän den näst sista frågan. Inte ett öga var torrt, underbara kvinna hon
var pensionär också.

En välförtjänt kram från Rikard som också blev rörd till tårar. Skönt att se en man visa sina känslor, det
är banne mig inte ofta.
Ja så här många är ju inte kvar nu i Lets Dance
Tyvärr åkte Lotta ur i går, Men hon var inte ledsen själv, hon hade blivit mormor igen till sin andra tös.
Så nu har det blivit barnbarn 2 st i samma månad

nästan.


Jag trodde Patrik skulle få sluta, men som han sa de kanske tycker bättre om mig. Sorry Lotta , du har

varit riktigt bra.

 Att man bara kan säga så, vi får väl se Patrik.???
Benjamin var det synd åt, han har överansträngt sin
höft , och varit på sjukhus för det. Jaa så kan det gå,
det var min fredag en bra tv-kväll för den nörd jag är. I kväll samsas jag med femteklassarna,
Fugelsang kommer dit. Vi ses då.

11 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Ja det är märkligt att han blir kvar Patrik hela tiden ...han dansar ju inte
ha en fin helg
kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var synd att Lotta åkte ut, hon dansade bra igår. Patrik är ju klart sämst, men han försöker. Ikväll ska vi se Monica Zetterlund filmen, hoppas den är bra.
Ha en fin lördag Hajan
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Tråkigt att vi röstar som vi gör. För Patrik var en värdig förlorare i går. Nu har vi fått bort det mesta av skräpet på altandäcket. Palmerna har kommit ut. Nu väntar tunnan och sedan en femte klassare.
Puss och kram

Snäckskalsdalen. sa...

Damen som vann miljonen var verkligen värd den och det var kul att det var en kvinna. Jag är inte så feministisk i vanliga fall, har inte känt att jag någonsin behövt vara det, men när det gäller begåvning tycker jag det är speciellt roligt att kvinnor håller sig framme.
Agneta kram

Maj sa...

Har läst några inlägg som jag inte hunnit tidigare. Klart att vi inte tröttnar på att läsa din blogg den är ju så trevlig!
Fint har du påskpyntat, och vilken fisksoppa. Ser verkligen god och färgstark ut! Det är soligt och fint hos oss fn men det blåser och är kyligt ändå. Kram

Livet på Vestergård sa...

Tack för dina alltid så fina kommentarer hos mig. Hoppas att du får en riktigt fin påskvecka!
Kram Kicki

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Tyckte också att det var synd att Lotta åkte ut, tycker verklligen att hon varit duktig!

Jaa du, instämmer, blusarna är för korta i ärmarna även för mig, 56 år gammal, eller 56 år ung, menar jag! Hursom helst, alldeles för korta ärmar, har en kofta över.

Ha det så gott och en fin påskvecka till dig
Kramar Anncathrine

Maria sa...

Tänk vad roligt för henne att vinna så mycket pengar. Jag trodde nog att Patrik skulle åka ut, får väl se hur länge han hänger med. Nu är det härligt att våren kommit man liksom piggnar till.
Önskar dig en skön påskvecka/kramizar

Ölandsvindar sa...

JA, när man inte vinner själv kan man alltid glädjas åt andra som gör det! Så roligt att se hur glada folk blir. Vet du att järnåldersgården som jag visade är uppbyggd för ungefär 15 år sedan men det roliga är att den är en exakt kopia av en äkta järnåldersgård som ligger bara 100 meter därifrån men numera bara består av grundstenarna.
Kram från Kerstin

Gry Karlsen sa...

Jan nå har jeg tatt påskeferie og fått alle mine hjem.Det er koselig at vi alle kan være samlet. Vi lager mye god mat, spiller spill og er ute på akebrett og kjelke, vi har ennå litt snø. Håper du får en fin påske og kan kose deg sammen med din familie.
Påskeklem fra Gry :)

Anki sa...

Visst var hon otroligt duktig den nya miljonärskan... bra gjort!
Synd att Lotta åkte ut - känns orättvist att Patrik hänger kvar på bekostnad av de som verkligen dansar...
Hoppas allt är bra med dig... önskar dig en fin vecka och en Glad Påsk!
Kram