lördag 26 april 2014

Åh , så bra De är , hur sjutton gör de ?

Ja, man undrar verkligen. Nu var det bara fyra par
som tävlade i kväll. Alla tänkte vi väl att nu måste väl Patrik åka ut. Occh så blev det, men man måste säga
lite har han ju förbättrats under tiden.

Gunhild och Kristian är ju mycket duktiga, måste vara svårt för honom att få henne att lyda de råden
han ger. Men vilken underbar energi, han är ju jättebra.

Steffo Thörnqvist då, som satsat så mycket på att lära sig. Och viktraset är ju fantastiskt, det skojade de mycket om i går.


Men Siri och Benjamin, De tager priset en sådan
härlig inställning han har till allt detta.
Jag lade 30:- på dem i går. 9:90 på varje röstning.
När jag fick räkningen från Telia, så stod det en
summa på Godkväll Svt, jag är med där med. Skulle
vilja vinna den trevliga korgen med kaffemuggarna i.
Och det är inga svåra frågor, ett par ggr har jag googlat på dem.
Vet Ni vem det här är då ? Det är Ann Wilsons 10 åriga son som
också är dansare.  De var med i Talang på 3an, och gick vidare
De kommer nog att vara med här också , kanske de var det igår.
Enligt tv 4 play, men jag såg dem inte i alla fall.
En del har kommenterat mitt TV tittande, att det är
mycket TV tittande.  Tack gode Gud för det , det
är det bästa jag har att göra.  Jag är gammal och
lever med Tv programmen.  Ett billigt och härligt nöje. I kväll bliver det Lars Kroner.

6 kommentarer:

  1. Även jag är glad att tv:n finns :) Benjamin och Siri måste vinna detta. Han är ju helt makalöst bra grabben. Glömde ju att ringa dig i går och önska trevlig helg. Jag ska ut nu och klippa gräset som vuxit massor. Sedan lite röj i rabatterna.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. lilla gumman helgen går nog i alla fall. Vi tänker ju på varandra i alla fall. Jag vill inte ringa till Dig på jobbet vet Du, i slutet på månaden har du ju så mycket omkring dig.
    Ha det gott nu , i morgon kommer
    Pera, vi skall handla tills sista April jag får ju främmande då.
    Sen måste han hjälpa mig att få undan på balkongen jag har
    beställt fönstertvätt.
    vi hörs på måndag lilla vän, var rädd om Er
    kram.

    SvaraRadera
  3. Ja de är riktigt duktiga!

    SvaraRadera
  4. Klart man ska titta på TV. Är så glad att Du gör det, Du berättar så att jag också kan hänga med. Ser inte alltid samma program som Du. Min "gubbe" vill inte alls titta på Let´s Dance, och då finner jag mig i det.
    Nu är det sköna tider, mycket ute blir det. Min "gubbe" fyller år idag, men i morgon ska vi fira honom. Barnen kommer.
    Trevlig helg till Dig gulliga "Hajan".
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  5. Visst är de suveräna när de dansar ...jag håller på Benjamin ja.
    Visst är det tur att tv:n finns ..det är många som vi kommer hem till i hemtjänsten som säger det att tack O lov att jag har tv:n
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Jag tittade också på "dansen" och han är ju fenomenal Benjamin. Ibland tycker jag det kan bli för mycket av familjen Wahlgren men honom tittar jag gärna på. Solklar vinnare från första början. Badhotellet gillar jag också men smartare än en femteklassare blir det inte för mig. Det blir nog Talang istället och bästa "Hajan" fundera inte ens på att stå på någon stege och putsa fönster LOVA!

    SvaraRadera