söndag 9 mars 2014

Sanna , Ace Wilder och Alcasar, stenhårt

Jaa, men vilken rysare,  ynka 2 poäng vann Sanne med.

Jag trodde ACE skulle vinna. Vilken låt och vilket framförande.

Alcazar lät ju som vanligt men ändå, kände för dem. trea  kom de.

Dessa tre var bäst, trodde på dem alla tre.  De skilde sig lite från mängden.  Oscars och Evalds dans-nr var ju exakt lika.
Snopphållningen som man börjar bli rätt trött på tycker jag. Tycka
får man ju göra än i alla fall. Men ACE med nr 7 på tröjan var
ju toppenbra och lite annorlunda än alla andra.  Yohio  hörde man ju inte , måste varit något med micken.

Måste berömma Sanna , vilket framförande, bra som alltid när hon
gör något. Men det är ingen melodislinga som fastnat, det brukar
vara så eljest tycker jag. Undrar hur den står sig till resten
av alla andra länder, den som lever får se.

Måste också skriva ett par rader till Tumme-Lisa, tack för dina
fina kommentarer till mig. Blev ledsen att Du inte vill vara med
längre här i Bloggkarusellen. Så känner jag ofta också, men jag har
ju inget annat. Sitter i timmar och läser vad alla andra berättar, det är så spännande. Mig själv händer ju inte så mycket, därför dessa
anknytningar till Tv världen. På tv hittar jag alltid något som
muntrar upp mig, tyvärr tvärt om ibland man bliver ofta ledsen
Jag hoppas i alla fall att jag får se din fina bild från Sundborn igen,
och jag tyckte om det Du skrev om. Välkommen tillbaka.

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var spännande på slutet, och bara två poäng från vinst var min favorit. Jag höll på Ace Wilder, tycker vi skulle skickat den låten över sundet.
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Hejsan! måste tala om att jag gjorde din dotters äppelkaka i dag så god!! helt underbar..alla tyckte det :) jag såg tyvärr inte festivalen,men lär nog höra låtarna hädanefter.Må så gott kram Jessica

Mamma C sa...

Vi såg mello också och det kanske var rätt låt som vann. Ja, vi får se när det går av stapeln i Danmark.
Nu är det natti natti här.
Puss och kram