fredag 21 mars 2014

Ibland förstår jag inte vitsen med utbuden ??


Igår satt jag och slötittade, eftersom jag ville sticka färdigt ett
mönster på en tröja. Kom då in på kanal 5, där var ett program
med Carina Berg och Kristine Meltzer. De åker emellan några
stater i USA. Från Florida till Los Angeles. I går var de i Louisannas träskmarker. Fy säger jag, de skulle skjuta stora råttor
lika stora Som en norsk Skogskatt. De skulle få 5 dollar per svans,
det vara svansen som var värde i. Kollade om detta program
som var nr 2, det första programmet skulle de gått en match med
tvåmetersmannen Reth  Gibbings. Får de så mycket betalt att De nästan gör vad som helst. I går tjöt Christine för hon var rädd för

dessa bamse råttor, vem f--n skulle inte vara det.
Blä säger jag för sådan här skit, tacka vet jag Evans animerade
bilder, det är annat det. Nej förlåt detta var det dåligaste jag
sett någon gång, skulle vara underhållning., enligt tv-bladet.
Nej tacka vet jag Lets Dance,  men bliver lite besviken på
Patrick Sjöberg, är han så avundsjuk på Benjamin så han måste bråka om allt. Nej förlåt var bara tvungen att skriva av mig,
efter alla jättesorkar och bössor och knivar. Carina kom hem och
jobba med ett annat bolag.  Vi hörs i morgon igen, då kanske
Hajan är mera nöjd, får vi hoppas.



3 kommentarer:

Änglarum sa...

Gokväll Hajan! fy katten för stora råttor..blir rädd bara jag tänker på dem hua!!tack för du skriver så rart <3 gulliga du önskar dig en fin kväll (utan råttor) hi hi kram Jessica

Evashusotorp sa...

Önskar dig en trevlig helg, med många sevärda program på teven.
KRAM
Eva

Mamma C sa...

Nu tror ju inte jag på allt som står på nätet. Vad gör dom inte för att man ska få en syndabock. Men ikväll åker nog höjdhopparen ut.
Kram på dig