lördag 22 mars 2014

Herre Min Je , vad är det jag vill se? . Ja man kan undra sa Flundra.

Jag säger som Han hos GALENSKAPARNA , en massa himla
bra program. Vilken Fredag, tur att det finns fjärrkontroll nu, för
några år sen hade man fått rest sig för att byta kanal.
Även tur att De har reklam på TV 4.


Hos " Babben" var ju Lotta Engberg. Hon är jättebra Babben
vilken programledare. Det programmet får jag se på SVT play.

Såg på snuttar från Kär och Galen, så ung hon var lilla Lotta.


Detta är den bästa Juryn, de är ju roliga med. Så slagfärdiga och
De tycker ju ofta olika och törs stå för det.
Jaa, han var bäst i kväll med, detta lilla energiknippe. Men vilka
duktiga kvinnliga deltagare vi har, Jasmine och Gunhild Lotta har
ju lossnat lite med. Men Steffo har tagit sig, hans mamma var ju alltid till sig i trasorna, jaa hur skulle jag varit om min dotter och Son varit med. Jag ler inte längre jag har blivit så jäkla blödig på gamla " dar ", tårarna bara rinner. Synd att Glenn åkte ur, Patrik
hade väl fler röstare med sig. Det är ju vi som bestämmer vilka
som skall vara kvar. Calle som är så duktig, hon kom ju loss lite
i går, men det var inte mer.
 

Sen var det kvällens naken chock, nej så farligt var det inte , det
tror jag bliver en bra serie. Wellcome  to  Sweden , att landa i
Sverige en Midsommarafton bland alla våra traditioner måste
vara en pärs. Lena Ohlin som mamma och Klas Månsson som pappan  det verkar bli en bra följetong. 
 Jag kommer ihåg hur jobbiga dessa aftnar kunde vara.
Den där jädra nubben som måste tagas till allt och ofta.
Ja man behöver ju inte vara med på alla , hela, halvan och tersen.
Nu skulle man inte orka med  så länge, det förstår jag. 

 Ja
 
Hittade inte denna bild förut till texten   men för
att de skall kunna vara kvar , måste det röstas på dem
eljest åker de ur snart. Ha,ha här blev det lite rörigt men Ni känner
ju mig, jag blandar och ger. Trevlig Lördag önskar jag er alla,
tack för era kommentarer, de värmer skall Ni veta.

6 kommentarer:

  1. Kollade jag också med ett öga på dansarna, och visst är han duktig den där Benjamin, men jag kan ju tycka att det inte är riktigt lika villkor eftersom han dansat sen han var nyfödd...typ.
    Men va ska jag nu lägga näsan i blöt där, killen är ju duktig inte tu tal om det, men han kanske skulle passa bättre i bolibompa... =) =)

    Solen skiner och det är risk för att det blir grillning på altanen idag !!!

    Ha nu en finfin dag du me.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Jag vet vad kl är men det är svårt att slita sig från mysrocken.
    Trevlig lördag önskar jag dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Ønsker deg en trivelig og god lørdag! Klem fra Gry :)

    SvaraRadera
  4. Här blev det Let´s Dance och Welcome to Sweden. Idag blir det play för att se Skavlan och något annat som vi missat under veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tittade på samma. Babben tittar jag inte på däremot, henne har jag lite svårt för. Idag blir det mästarnas mästare.
    Ha en fin kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Godkväll!

    Ja, visst är han duktig den lilla Benjamin. Så söt också! Ojoj om man var 15, då skulle man nog vara alldeles kär!

    Ha det så fint
    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera