lördag 15 mars 2014

Ä N T L I G E N F R E D A G ,,, FÅR JAG LOV, JAAAAAAA

Tusen tack Lets Dance, vilken kväll.  Vilken J U R Y , ni är toppen.
Att Ni har kvar era dansanta takter, så bra ni är fortfarande.  Jag
håller med Er angående tävlingsdansarna. Toppen betyg , rätt gubbe åkte ur i går kväll. Han skall ju i alla fall vara med nu i kväll
i Gladiatorerna.


Carling är ju toppen, utan alla blåsinstrument, där får de andra se upp. Steffo tycker jag skojar bort allt, vi får se.  Ha, Ha   har ingen
berättat  jag är också  med i Juryn. Säger en gammal vingklippt
käring. Förlåt men jag njuter där jag sitter.
I dag bliver det Skavlan, och Babben väl att man har datan så
man kan se SVT play.
 
Jaa, det är många veckor kvar för de tävlande, som väl är
och för oss tittare med.  Nästa Fredag bliver det Latino-danser
det bliver spännande.  I kväll går jag i Femteklassarnas sällskap.
Ni förstår ju hur jag trivs och njuter, sen skall jag ju kolla
på Era bloggar, så jag har häcken full.

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, just det. Idag börjar Bättre en än femteklassare. Nu kommer brorsan snart och vi ska ut och klippa träden. Synd att inte solen skiner.
Puss ha en bra lördag

Snäckskalsdalen. sa...

Jag tittade på alla dom dansande men vi hade gäster så sen såg jag inte vem som blev utslagen men det läste jag om i tidningen. Benjamin är ju för duktig! Otrolig.
Ja, jag snickrar. Eller nej, jag kan inte, men jag gör det ändå, jag tycker det är så vansinnigt roligt. Funderar att gå på kurs!
Agneta kram

Katta sa...

Jamen tur är det ju att play finns, blir mest att jag kollar programmen där när det passar mej istället tiden de sänd på tv:n. Önskar dej en god fortsättning på kvällen, kram Katta