måndag 10 februari 2014

MELLO, O S , och VÅR EGEN KALLE MOREUS

DEN TROR  JAG  HON  TAR , SEGERN ALLTSÅ !!!!!
>Ja det är mycket kvar, och många bra hoppas jag, för.......
Vilken flicka  ,  vilket framträdande  man bara smälter.
Mellon var ju bättre denna gång, men det saknas något,
men Congratulationen  i starten var perfekt.
Men vilken skåpmat, det är väl för barnen, Jean Banan hu säger jag.
Det är knappast man törs skriva så, Panetos är det något att tävla
med? Jaa tydligen för de gick ju vidare. Little great things
det var ju lite nytt i alla fall. " När änglarna går hem " en
typisk Martin låt.
Sen har vi ju OS,   två silver hitintills , det får man tacka för.
Som min son sa, Silver Kalla, det är inte dåligt.
Dessa tre har varit bäst som kommendatorer , lugnt och

sakligt har De redovisat, det de skall tala om.

Kung Wilhelm-Alexander som själv krönte sina tre medaljörer.
De vann ju både guld, silver och brons. Nederländerna då förstår ju
alla det gäller skridskor. Roligt att en kung gör det, inte vad jag kommer ihåg att det hänt förut.
Jag satt i går och såg på Herrarnas fria program i Konståkning.
Sen K A L L E   M O R E U S......
Abalone Dots  spelmanstöser, kunniga men det blev en riktig
spelmansstämma. Sen har vi ju Alexander Rybak som var tillsammans med Pernilla Wahlgren i går.
Alla gjorde bra ifrån sig, men det blev för mycket bara.
Nu har den här käringen gnällt färdigt för denna gång.
Förlåt men ibland känns det bara så.
Jaa jag vet att kameran måste laddas, det är gjort nu.
 



 

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Härligt gnäll från dej tycker jag:) Det måste man väl få göra...VA glad jag blev när du skriver om era kortkvällar! Då var ni duktiga förstår jag som vann så mycket:) Jag älskar Chicago men brukar inte vinna så mycket! Som du DÅ förstår så har det inte vart många tvprogram i helgen för vi gjorde ju annat,hiihhi...Hahaha,inte tror jag du är på luven nu inte:)) Kram fina Hajan♥ Gunilla

Rantamor sa...

Gomorron Hajan, ja du det är mycket på tv just nu, allt i en salig blandning.
Fast hos mig är det mest sport, och jag har bara hört att vi fått två silvermedaljer, men då har vi ju inte följt alla dom udda grenarna.

Funderade också hur Carolina Kluft skulle vara som programledare, men hon klarar det galant tycker jag.

Men Så ska det låta hoppade jag helt igår inte mina artister alla, och den där Wahlgrens jänta tål jag inte ens höra och än mindre se.
Tur att man får välja sina program. Vi har ju alla så olika smak.

Ha nu en bra början på veckan.
Och gå inte ut å halka ikull.

Tjingelingen från Rantamor.

Rantamor sa...

=) =) nä inte har Pernilla gjort mig något men vissa artister gillar jag mera å andra mindre och till sist finns det dom jag inte gillar alls.

Så är det bara.

Tur att man får tycka som man vill.

Tjingelingen från Rantamor.

Äppelblom sa...

Jag vill bara säga HEJ och hoppas allt är bra med dig!
Kram

Änglarum sa...

Hej hej! hoppas du får en fin vecka♥ hade tänkt göra den där äppelkakan som du tipsa om som din dotter bjöd på!attans hade glömt köpa mandelmassa!den lät så god.I stället blev det kladdkaka inte fy skam.kram Jessica

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Ja du det är mycket på TV nu....fullt upp. Roligt med lite medaljer.
Kram på dig från Maria

Mamma C sa...

Var en bra tv dag igår. Nu ska jag snart se på serien på ettan innan jag hoppar i säng. Puss o kram.