lördag 1 februari 2014

iNGEN SOM GICK DIREKT TILL. HJÄRTAT, MEN

Jag tänkte ett tag att jag skippar det här. Den första jag riktigt fastnade för var" songbird "Ellen Benediktssons låt.  Yohios var
rätt bra. Men varför spökar de ut sig. Jaa jag vet att jag inte skall bry mig alls. Jag är alldeles för gammal, alla låtar låter ju så lika.
Paparizous var en bland de bättre, men gick ju till andra chansen.
Alltså märker Ni att det inte var något för mig.

Det är 1+ grad nu, så det är nog halt ute . I morgon kommer sonen och hämtar mig, vi är bjudna till dottern på middag.
Det skall bli trevligt och roligt . Klockan 11 kommer de redan till mig, för De skall handla åt mig. Mitt barnbarn och hennes pojkvän
kommer med. Det blir bilder på dem, de vill vara med på bild ,
så det är inga problem.
Det har varit en bra dag, jag har gjort ren spiseln och ugnen, tagit
ur filtret i fläkten och tvättat det riktigt noga.
Nu skall jag i varje fall gå till säng, oj vad det skall bliva skönt.
Ingen vidare festival, hoppas det bliver bättre senare.

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Ska väl vara Yohiho som var något annars var det bara blaha.
Sedan fastnade vi till Göran filmen, fast vi redan sett den.
Vi ses snart.
Kram

annika sa...

Låter som att vi inte missade något då eftersom vi var på Morden på Falkö. Spännande värre och ganska god mat. Visst är det halt i dag. Håll i dig i någon då du ger dig ut!
Ha en bra söndag med dina barn och barnbarn.

Kram
annika

Gunillasljusglimtar sa...

Nääe ingen höjdare tyckte inte vi heller.barnbanen var här dom röstade på Yohio o Eliza...Nä då var sommaren med Göran roligare,hahaha Kram Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Håller med, det var ingen låt som jag gillade värst mycket heller. Songbird var nog bäst. Roligt med middag hos dottern.
Kramar
AnnaMaria

Carina Sjölund sa...

Jag tyckte att Helena skulle gått till finalen direkt. Hon var ju jättebra :)
Kramen♥

Monika sa...

Hej bästa Hajan!

Jag såg inte "Mello". Vi hade goda vänner på besök och valde att i stället se en film. Hörde en liten snutt av Ellens låt och tänkte på att hon hade en fin röst med mycket känsla i. Har aldrig hört talas om hennen innan. Hihihi, får väl Googla och läsa vem hon är och vad hon gjort innan detta.

Nu har vi bara några grader kallt här. Så skönt att kylan äntligen försvann.

Ha en finfin dag i morgon tillsammans med de dina.

Kram
Monika