söndag 12 januari 2014

Jaja Minsann , Så skall det låta

Vilken härlig stämning Kalle, du skiner som en sol själv
och njuter. Precis som vi, och inte att förglömma publiken Ni
har där. Landqvists orkester är också toppen.
I dag var det sonens tur att hälsa på, jodå de kommer samtidigt ibland med, men jag är glad att De delar upp det.
I morse gjorde jag en tavla, jaa jag målade inte någon utan gjorde bort mig. Tappade en grej på golvet i badrummet, böjde mig för att ta upp det, men det var inte bra. Jag har ju inte känt av revbenen
på ett tag, men detta blev nog för djupt framåt. Jäklar vad det högg till. Då är det lätt hänt att man glömmer att vara försiktig.
Nu glömmer vi det, Andreas, Tess och Lina var parkerade vid
den ena Flygeln vid den andra satt Babsan och Peter Jeszewski
Peter hade ju en grupp förr som hette The Boppers tror jag, kanske fel namn, men något i den stilen.
Det var härlig stämning i kväll, alla sjunger ju så bra med.Här just nu har vi 9-grader, att det aldrig kan vara lagom.
Därför blev man lite glad och varm när 10 åringen tackade för
presenten från mig. Gå in på min dotters blogg , så ser ni hur
nöjd hon var tösabiten. Hallon o blabar.  Jag har inte någon nytagen
bild på henne tyvärr. Nu skall jag läsa lite skvaller, natti,natti

5 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Tackar tackar för uppdateringarna! Jo visst hette dom Boppers,bra musik minsann... Här -10* ja det räcker med 5 o sol! Om man får önska alltså! ha en fiin måndag Hajan ♥ Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin Julia var i sin klänning, spännande med paket öppnande. Hoppas hon snart är frisk. Minus 16 här imorse, usch vad kallt det var. Efter att jag hade öppnat bildörren gick det inte och stänga den. Jag gillar inte sån kyla.
Kramar
AnnaMaria

Monika sa...

Hej på dej! :o)

Jo, han är allt en go o glad liten filur Kalle Moreus. Jag har alltid gillat honom. Går ju bara inte annat för hela hans uppsyn är ju så glad och vänlig. Dessutom är han ju en fantastiskt duktig musiker och underhållare.

Nu måste jag titta in till din dotters blogg och kolla. Har nog aldrig varit dit tror jag.

Ha en fin afton. Blir det Idrottsgalan kanske? Det blir det för mej. Har redan röstat flera gånger på min favorit till Jerringpriset. JOHAN OLSSON, så klart! :o)

Kram
Monika

Mamma C sa...

-14 när vi steg upp här. Hoppas dt blir bättre i dina revben snart. Ett skit när man känner sig bra och så blir det sådär. Nu ska jag se på handbollen.
Kram

Änglarum sa...

Gokväll! håller med helt och hållet Kalle är en riktig goding! bjuder på sig själv och är som han är :) hoppas du är bättre nu och att det läker som det ska<3 kram Jessica