måndag 23 december 2013

Vill bara önska Er alla en god Jul, och ett grattis till Silvia


Vilket underbart program på SVt 1, underbar musik och så fina
artister. Man njöt från början till slut, Lill Lindfors är ju suverän för
sådana här program. Lilla Akademins unga musiker och dansare
perfekt.
Det har varit en bra dag för mig igen, oj oj så bortskämd jag bliver.
Sen har hemtjänsten städat här i dag, skulle egentligen varit efter Jul. Men vet inte hur de pysslar, men i dag kom det 2 st gulliga
flickor och fixade detta åt mig.
Sen kom en ungdomsvän till min make, och ville ge mig en
blomma. Det var ju ett år sen vi hade begravningen. En fin gest
det måste jag säga.
I morgon åker jag till min dotter och måg för att fira Julafton
det skall bli så skönt, och jag är så glad att jag blivit lite bättre.
Nu vill jag önska Er alla en fin Julhelg och trevlig samvaro med
den Ni vill fira Jul med. Någon kanske vill vara ensam, och kan njuta av det med. Alla är vi olika, en god helg önskas från Hajan.

10 kommentarer:

  1. Takk for dine alltid så fine ord!
    De rører mitt hjerte.
    Ønsker deg en riktig god jul med god mat og koselige stunder!
    Sender du meg din adresse på mail grnordv@online.no skal jeg sende deg en kalender av mitt kjøkkenvindu.
    Stor juleklem fra Gry :)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  3. GOD JUL på dig och kram vi ses snart.
    Puss

    SvaraRadera
  4. En riktigt God Jul önskar jag Dig, och hoppas att Du snart känner Dig frisk igen.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  5. En riktigt God Jul önskar jag Dig, och hoppas att Du snart känner Dig frisk igen.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. En riktigt God Jul önskar jag Dig, och hoppas att Du snart känner Dig frisk igen.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  8. GOD JUL fina Harriet!

    Tack för dina fina ord hos mig, jag blir alltid så glad av dem. Själv är jag inte så bra på att svara alltid...

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  9. Tack för dina fina hälsningar hos mig, jag har saknat dem ska du veta när du låg på sjukhus! Vad skönt att du är "på benen" igen och kan fira jul hos dotra :-).

    Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!

    Många julkramar
    Bitte

    SvaraRadera
  10. Härligt att du mår bättre nu. Hoppas att du hade en bra julafton hos din dotter.
    Vill önska dig en fortsatt fin julhelg.

    Kram
    annika

    SvaraRadera