fredag 15 november 2013

Sista Doobidoo i år och det går visst åt helsicke 1-0 till Portugal


Tyvärr nådde vi inte ända fram, Portugal fick in ett
mål. Sverige nära att göra mål i början av matchen.


Eljest var det sista gången för Doobidoo , jättebra
underhållning . Lasses gäster i kväll var
Fredrik Lindström och Ellinor Persson
de andra var Peter Wahlbeck och AnnMarie Espinosa.
Fredrik Lindström  var jätteduktig att spela Ukuele och

Ellinor Persson sjöng jättefint.


Peter och Anne-Marie gjorde också ett bra framträdande, men Wahlbeck
är inte så hemma på sådant här.
Som vanligt blev kvällen lyckad,  det blev en
trevlig och glad kväll. Nästa fredag bliver det bra
med då börjar På Spåret igen.

I dag har det varit en bra dag, åkte tidigt i morse ner
och handlade. Ville ha hem lite nytt till Söndagsfrukosten, Som Mamma C och make beställt.
De kommer klockan nio på morgonen, direkt från
Arlanda och fikar hos mig.
Började att titta på Skavlan, men det var lite för mycket politik i kväll.
 Slog över till Matchen,
första halvlek var Sverige jättebra, tyckte jag.

Men andra halvlek satt jag mig vid datan, lyssnade
på radion. Så nu vet vi att Portugal slog oss med 1-0.
Nu säger jag som vanligt Natti, Natti

Får kolla i morgon vad Ni har haft för Er.

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ja det gick åt skogen igår;) haha Ha en fin helg! Kram

Maj sa...

Tittade också på matchen och det blev väl som ganska väntat, seger för P på hemmaplan och publikstöd. Men men vi hade chans .....
Jag tänkte att om det blir för trist fotboll ska jag se Skavlan men det blev aldrig så och enligt dig verkar det inte ha varit så bra...Fortsatt trevlig helg! /Kram
PS. Tack för dina snälla kommentarer hos mig. Jag blir så glad för dem. DS

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! ja det gick inte bra för Sverige men så är det ju!Jasså dottern kommer hem nu då! Kul för dej:) Här har vi barnbarn hos oss idag,ska ta en promenad med morfar o jag ska steka pannkakor till dom:) Kram på dej ♥ Gunilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det var ju lite synd att Portugal fick in ett mål, men det kanske "vi" kan ta igen nästa vecka på hemmaplan. Om man tänker utifrån att Sverige inte vunnit mot Portugal på 29 år, så är ju inte förlusten något nytt;-)
Hoppas du haft en fin lördag och att du får en skön söndag!
Kram,
Regina

Snäckskalsdalen. sa...

Jag såg hela matchen, jag hoppades in i sista sekunden. Men det är ju som sagt var en match till och vi fixar det, det gör vi. Så tror jag. Man måste tro så! Dom var ju jätteduktiga svenskarna, dom slet som galärslavar!
Nu sitter jag med datorn i knäet framför tv:n och Så mycket bättre står på, men det är så mycket okänt för mig. Men Agnes kan ju verkligen sjunga!
Ha en fin söndag!
Agneta kramar

annika sa...

Jag är totalt ointresserad av fotboll och tittar inte på det. Nu har jag suttit i soffhörnet för att göra klart en kofta och då står TV:n på men jag byter då det blir sport.
Så mycket du gör! Jag blir imponerad över alla goda maträtter du tillagar.

Ha en fin fortsatt helg

Kram
annika