torsdag 7 november 2013

Costa Rica och ny medlem till Idol, släng Er i väggen

Skall jag sjunga en sång för Er ? Jag tränar en gång
i veckan säger mitt barnbarnsbarn. Fick ett mail i dag
med denna fina kille. Det är i kyrkan dessa små bebisar får ta sig ton, det var det bästa i dag, sen var
det ju bara TV som vanligt. Jag har inte varit ute i
dag heller,  men det är självvalt.
Sen blev det ju Martin Emtenäs, han  är ju  nu i Costa Rica,

Egentligen ville jag se Sjökon, men då var väl jag och kollade på Gunde Svan, som spelade golf med
Sörenstam.  Men jag skippade det programmet,
tycker att det bliver lite tjatigt och det
var inte så intressant för mig. Sengångaren var bättre och mera roligt att följa.


Jaa, Elmo ville klättra, men tordes inte var rädd att ramla ner. Det var olika sorters djur som var i ett inhägnat område. De skulle lära sig att vara med andra djur. Nästa gång får vi nog se Sjökon äntligen,
man såg bubblor på vattenytan, var hon befann sig.
Men det kom racerbåtar och störde även där i Djungeln.

Så var Carina Berg hemma hos Camilla Läckberg,
bodde väldigt vackert i skärgården.
Hon berättade att de skildes Martin och hon för de
var så goda vänner. Det blev så att de var mer vänner än ett förälskat par.(herregud så töntigt)
Jösses vad är det med mig, inget som passar.
Carina Berg är ju så snygg och rolig, vilka prillor
hon lade in (skit tycker jag).Varför visa det ??
V
Mikael Nyqvist var ju Carinas första gäst ikväll,
det blev lite fel på turordningen här.
Han berättade att han tager ut sin fru till USA
när han filmar där. Han längtar efter deras sällskap.
Det var något som fattades i kväll, för att jag skulle
tycka att det var något att skriva om.
Kanske det går bättre i morgon.
Nu skall jag se vad Ni har gjort i dag på Era
bloggar. Natti,natti
Det var en gnällig käring, jo det var det  alltså
jag syftar på mig. 


.

5 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Jag gjorde en härlig köttgryta i går kväll som vi kan äta av några dagar framåt. Jag smakade av och smakade av för den var verkligen jättegod med porter och svart vinbärssaft i såsen. TV-n fick vara. Jag såg en glimt av Costa Rica och likaså en gråtande kille i Lyxfällan. Hur dum får man vara egentligen. Förr fick man lönen i kontanter och det gick inte att handla när sedelbunten var slut. NU handlar de på med sina kort och krediter utan att tänka för fem öre. Dumt! Kram från Kerstin

Rigmor sa...

Nu missade jag alla dessa program igår kväll, höll till på lite udda kanaler med dokumentärer istället. Men ser nu att jag missade en del...
Ja, man kan ju undra vad Läckberg tror att ett förhållande består av...om man är riktiga vänner så är det väl något att bygga på, passionen...ja det är väl som med elden, den måste underhållas...
Jodå...jag tål allt humorn du bjöd på i kommentaren till mej, det som kan bytas ut ska bytas ut...allt för att vara still going strong!! Än så länge har det inte varit några större problem med knät, trodde nog jag skulle ha mera ont, eller kanske är det för tidigt att ropa hej...??
Ha en riktigt fin fredag!!
Kram kram

Mamma C sa...

Vi fick kort på Axel och fina lilla Orvar igår. Vi hade lite abstinens efter dom.
Puss och kram

Maj sa...

Jag såg programmet med Gunde och jag gillar att han träffar våra mest kända idrottsprofiler Tycker det är ett smart upp. Vi tror att vi ska titta på Gunde men egentligen är det väl en rundvandring bland vår kära idrottare som givit oss så många spännande stunder framför tv Kommer att försöka se de övriga avsnitten med Kram

Äppelblom sa...

En så´n liten goding du visar bild på!
Vi besöker torpet året runt, så värmen står alltid på.
Trevlig helg och kram!