fredag 18 oktober 2013

Tack Lasse Kroner för en glad fredag

Nu Lasse är det bara två fredagar kvar tillsammans
med dig. Vi får tacka så mycket , ibland får du spel
då kan du inte tygla känslorna längre. Mig gör det

inget det är ju bara härligt.

Ikväll var det Tina Ahlin och Lennie norman som var det ena paret. Det andra paret var Pernilla och Ola
Så bra han är Ola, så mycket roliga gubbar han gjort
inte minst nere hos Ewa Rydberg . Många skratt
han har lockat fram.  I kväll var han tillsammans med  Pernilla Wahlgren,  som är hur duktig som
helst. Tänk så mycket det lilla knytet hunnit att vara
med på. De gjorde bra ifrån sig hos Lasse med.
Ja sen slog jag över på Idol, men herre Gud vad
de tjafsar med varandra. Laila är väldigt hård ibland tycker jag. Men jag kan ju inte alls påstå något
vet ju inte ett dugg. Sagt adjö till semesterfarana
känns som de skall flyga till månen.
Men de skickar ju både mail och SMS hit, så vi vet ju
hur de har det. De vill väl också höra hur vi mår här
hemma. Här är det bara 1,2+, känns inte skönt alls
kanske snö i morgon bittida de åker redan 04.30.
Nya gäster redan i huset när De åker iväg.
Nu finns det ju ingen grinig hund kvar, bara en grinig
käring.( jag )

natti,natti

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja nu är allt packat och klart och vi ska hoppa i säng för snar ringer klockan igen.
Hörs i morgon puss

Maj sa...

Jag var inte hemma igår så det blev ingen tv för mig. Jag och Fias mormor var barnvakt åt vår lilla "gullunge". Trevlig helg önskar jag dig/M

Äppelblom sa...

Hoppas du får en trevlig helg och var försiktig om du är ute och promenerar. Det är halt på vissa ställen på förmiddagarna.
Kram

Rantamor sa...

Du är väl ingen grinig käring, du som är så positiv och som behärskar datorn och sitter å bloggar.
Men jag förstår att du kommer att sakna dom som rest.

Ha nu en finfin lördagkväll...