onsdag 2 oktober 2013

Kära " Nån " så svårt det måste vara " PUH "


Stackars dessa som skall försöka att välja, Madelaine får nog
svårast. Bonde söker fru är ett intressant program, men oj, oj.
 
mellan dessa två var det något som hände, det kändes så i alla fall.
 


Stackars Mikael från Boxholm, han sjönk ihop som en säck,
när den han tyckte om hade SEX barn.

Här är Madelaine som är Getbonde, och måste ha någon som kan hjälpa henne. Killen bredvid var han som fick över 200 svar från
kvinnor. Det var väldigt vad herrarna hade svårt att tala, så konstiga
svar hon fick Madelaine.

Jag tänkte inte jag skulle följa detta , denna gång. Men det är ju
lite roligt också, fast man lider med dem.
 
Det ser ut som det vore till Fröken Sverige, men icke sa Nicke
De söker bara en karl att dela sina liv med. De finns fem till
men tyvärr blev inte det fotot så bra.
Ja fortsättning följer nästa Onsdag, titta in på min lilla pressavdelning så får vi se vad Harriet kommit fram till.
Natti,natti.

15 kommentarer:

Mamma C sa...

Ser ju inte på detta program. Jag kollade lite på tv-play istället när vi kom hem.
Kramis

Hannis sa...

Jag vet att jag är löjlig men jag kan inte titta på det programmet.
Jag sitter och är generad hela tiden!
Inte vet jag varför heller=))

Hoppas att dom hittar det dom söker i alla fall!
Kram Hannis

Tina sa...

Jag kan inte heller se det programmet känns inte äkta på något sätt. Allt känns regisserat och upplagt, lite elakt också. Mår inte bra alls...
Kikar dock på Bron, deckare är mer min grej!

Ha en fin dag o kram!

Vero sa...

Vi tittade också på det igår. Resonerade som så att stackars Madeleine måste valt helt fel killar. Ingen svarade nästan som hon önskat.

Och han med massor av svar, han får det nog svårt att välja.

Ja, lite kul är det allt att se så det blir till att titta nästa gång också skulle jag tro. Hihi.

samson sa...

Jag tittar, tycker att det intressant att kolla på människors beteende
ska bli kul att se hur det slutar
ha det så bra
maggan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Han med 200 brev lyckades ju plocka ut 10 så då kanske han inte har så svårt att välja, men har man bara fått några brev och alla är bottennapp då är det inte skoj...
Kram,
Regina

Rigmor sa...

Var ju bara tvungen att se...och...så olika möten det blev igår!! En del fåordiga som bara den, andra verkade hitta rätt direkt. Och hon med sex barn, ja hon är barnfödd mindre än en mil härifrån. Men henne tror jag inte vi får se så mycket av mer i rutan...han verkade närmast lite chockad!!
Ha en fin hösthelg!!
Kram kram

Änglarum sa...

Hej! det missade jag alldeles,hade gäst på kvälls fika..tack för resomen :) får kika nästa vecka!ha en go kväll Harriet! kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker också Madeleine fick lite udda killar, dom verkade lindrigt intresserade av och bo på gård! Jag kommer titta också, han från Värmland bor ganska nära min mamma.
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Jag missade det! Det är ett harmlöst program och snällt, inte så där uthängande som en del realityserier är numera.

Ja, men precis, dom finns överallt dom där skurkarna som tar från oss, och när som helst, det gäller att inte ha för mycket grejer på sig!

Tack för dina fina kommentarer!

Agneta kram

Gunillasljusglimtar sa...

Joorå vi satt o kollade och tyckte synd om en del..Ja käre barn ska bli skoj att fortsätta se emellanåt! Tack för titten hos mej ♥ Jaa är så gla över min lillasyster,hon fyller snart femtio o jag femtiofem två dagar innan så vi följer varandra i vått o torrt! Kraam Gunilla

Livet och vardagen sa...

Gillar Bonde söker fru, lite mys-pysigt sådär! Verkar vara trevliga bönder i år också, hoppas de hittar kärleken,
Tack för din kommentar hos mig. Håller med om att det är ett oskick när folk ägnar sig åt mobiltelefonen när man ska umgås!

Ölandsvindar sa...

Men de stackars killarna!! Vad säger man ? Ingen av dem passade att bo på en getgård. Varför söker de till ett TV-program när de är så blyga och inbundna att de knappt kan säga vad heter?? Jag fattar ingenting.
Kram /Kerstin

Black Iris sa...

Javisst är det lite roligt.. Jag lider också med dem ibland men samidigt kan jag ibland gap-skratta. Minen på han som fick höra att kvinnan hade 6 barn var ju så dråplig..

Kram Maidi

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa