lördag 26 oktober 2013

Hitsen är slut , och nu Så myckert bättre


Så har det startats igen med Så mycket bättre.
Jag tycker det lovar gott efter första kvällen.
Jag vill i alla fall ge Nicklas Strömstedt och Karin,
en eloge för deras program. De gjorde ju så gott De kunde men tyvärr räckte inte det till.


Först ut var det Lill Lindfors som skulle hyllas och


det var jättefint från början .

Ulf Dageby sjöng Du är den ende som får mig att
glömma. Den sjöngs precis så som den skall framföras. Agnes visste ju inget om Lill Lindfors hon
är ju för ung. Ebbot Lundberg var jättenervös, tyvärr
kollade ju jag på Nicklas program för att se vem som
vann där. Så jag missade en del , men jag tror
att jag bara tittar där i fortsättningen.
Nu har jag satt tillbaka alla klockor , så nu går jag
till sängs. Natti, natti

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Så mycket bättre får vi se när vi kommer hem igen. Vi ska också hoppa i säng och ställa tillbaka klockorna.
Puss och kram

Madame Edith sa...

Ulf Dageby var ju fantastiskt bra, han var faktiskt för mig helt okänd men nu har jag googlat lite på honom och visst känner man igen en hel del av hans låtar :)

Kul att programmet rullat igång igen

Kram Madame Edith

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mycket bättre var jättebra, och jag gillade Ulf Dageby bäst också. Vilken känsla han hade för låten.
Kramar
AnnaMaria

Rigmor sa...

Jag var ju tvungen att bara se första programmet av Så Mycket Bättre, hade så lite koll på en del av deltagarna. Men, jag vart glatt överraskad, alla var över min förväntan, så det bådar gott!! Och ikväll tänkte jag försöka orka med svenskamerikanerna, nu har jag inte namnet på programmet i huvudet, men det tycker jag dels visar lite av vår historia och sen är det roligt att se vad de har för förutfattade meningar om vårt land!!
Ha en skön kväll!!
Kram kram

Hans sa...

Ett väldigt fint program.