lördag 12 oktober 2013

En fin TV-Kväll, Världerns barn topp , och än lever vi på hoppet !!!

Morn, morn  tyvärr strul i går med datorn,  tack vare mig.

Men en eloge till


Malin Ohlsson och Peter Nilsson, Ni är bäst när det gäller galor.
Så proffsiga, vilken fin underhållning,  mättade väl alla förväntningar. Fanns ju alla kategorier Opera, Pop roliga klipp
från dem de gällde,, barnen. Blev så glad över Nobelfesten, det har
ju varit en tradition med Vallin , och ett par som får vara med.
60 millioner blev det till slut, ja slut är det ju inte än , vi samlar

ju på fortfarande.  Killen son vann Brasilien resan till VM nästa år
var ju verkligen tacksam. Slatans  autograf  gjorde ju susen där.
Matchen  trodde  jag skulle gå åt skogen, det var trögt kändes det som. Men räcker denna poäng de tog i går, är lite osäker i dag.?
Skavlan  i går  , var  intressant . Henrik Dorsin var där, man ser
ju bara honom som Ove från solsidan.
Det var fler intressanta människor där, men de behöver ju inte jag berätta om. Äntligen förstår hon, tänker nog en del, men vad hjärtat
är fullt av poppar ju bara upp.
Önskar alla en trevlig Lördag, äntligen får jag ta min frukost.
En veckotablett ställer till det varje lördag.
Slutar men kommer säkert tillbaka i kväll.



 




9 kommentarer:

samson sa...

jag missade allt på Tv igår då jag var på träff med en del före detta arbetskamrater
ibland är det jobbigt med mediciner men tur att de finns
ha det så bra
maggan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Gillar Skavlan och hur han får ihop ett gäng intressanta människor varje gång, men denna gång blev det inget bra samtal gästerna emellan. Det är samtalen mellan gäster med olika bakgrund som ger programmet lyft. Knepigt med medicin som man behöver men som man kan må dåligt av.
Kram,
Regina

Maj sa...

Igår blev det som jag skrev på bloggen...sappade mellan Idol/Skavlan/fotbollen.....till sist lyckades ju HAN, för det är ju Zlatan som ordnar till våra vinster, fixa målet.
Usch vad jag undrar vad det är för tablett du måste äta varje lördag. Visst är medicin bra men alla är inte utan biverkningar tyvärr.
Trevlig hösthelg! /Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Har knappt sett på tv på hela veckan..sak bänka mig ikväll
ha en bra helg
kram Rosa

Rantamor sa...

Ha en bra kväll.

Tjingelingen från Rantamor.

Mamma C sa...

Nu ska vi snart iväg på vinprovning, ska bli lite spännande. Idag var Martin med oss och tränade. Lärde oss lite nya maskiner. Ha en bra lördagskväll och vi syns i morgon.
Kramis

Gunillasljusglimtar sa...

Tack för dina rara tankar o ord hos mej ♥ Gunilla

Ölandsvindar sa...

Vilken rolig bild du har med idag. Visst ska man vara sig själv. Jag kom att tänka på min arbetskollega. Hon var (är) högt uppsatt chef och går på många sammanträden med strikta herrar. Du skulle se deras miner när hon plockade upp sin rosa anteckningsbok med rosor på, penna med ett giraffhuvud längst upp och radergummi i form av en groda.Men hon var faktiskt duktigast av allihop och vågade dessutom vara naturlig.
Kram, kram /Kerstin

annika sa...

Hoppas att du fick en god frukost i går. Inte kul med mediciner. Jag tittade inte på TV i fredags. Men hade valt Världens barngalan.

Läste om er trivsamma middag du hade med din vängranne.
Hoppas du får en fin söndag. Här blir det trädgård o senare födelsedagsuppvaktning. Min systerdotter ska firas lite i dag.

Kram
annika