onsdag 25 september 2013

Regnbågen över Hajan, vinstprognosen god


Så här vackert hade jag i går eftermiddag, det var dubbla men
det syns inte med min kamera. Men detta blev ju bra i alla fall.
 
Var i går och hämtade vinsten från Majs blogg, och Maj jag blev
mycket nöjd. En litet raritet som hamnade på min köksvägg,
den passade bra ihop med tavlan jag målat, tack vare ramarna.
 
De påminner lite om varandra i färger med, jag tycker det.
 
 
 
 
 

Detta väggskåp sitter emellan dem , Den bilden blev lite ljus i
min smak. Men i bland hjälper det inte hur man försöker , men den
får duga.  Jag var så intresserad av Håkan Juholts program om sanningen. Men det blev inte som jag tänkte mig. Jag kommer så väl ihåg den gången när han valdes in som ordförande för Sossarna.
Jag tänkte vilken kille, vilka härliga visioner han har , det blev lite
nytt plötsligt. Lika plötsligt var det slut, det ena konstiga efter det andra.  Jag tänkte kolla på Hollywood  fruarna men jag orkade inte
Nu skall jag gå över till huset bredvid till min nya kamrat.
Jag är bjuden på middag, skall bli trevligt, jag tager med kameran
det är ju inte jämt det passar med att taga bilder.
Men vi får se, god förmiddag , kanske något nytt i kväll.........

4 kommentarer:

  1. Oh så roligt att du tycker om vinsten och att den passar bra in i ditt hem. Kram

    SvaraRadera
  2. Du har alltid så gulliga inlägg ♥ Kram o gokväll på dej fina Hajan ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. hoppas du har haft en trevlig dag
    Programmet med Björn Skifs var verkligen intressant
    Hollywood fruarna ja de är ju helt tokiga
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har haft en bra dag. Vi hörs i morgon på telefon.
    Kram

    SvaraRadera