lördag 7 september 2013

Nicklas Hits eller Körslaget, det är frågan

Jag vet inte vad jag skall säga om dessa två program. Synd tycker
jag åt Nicklas gillar honom, det var lite så där tyckte jag.
Jag gillar ju Gry med, men hon leder ju 50 program förut.
Jessica Andersson gjorde ju bra ifrån sig,  men men.
Körslaget , var ju lite gladare på sätt och vis.
 
Sonjas kör gjorde verkligen bra ifrån sig. Det är inte lätt att fota från soffan i vardagsrummet.  Som Ni märker så slog jag över till
Nicklas, när det blev reklam på fyran. Så går ju inte att göra
det bliver varken hackat eller malet.
I kväll kunde inte någon bliva utslagen, men den som fick mest
röster tyckte inte jag om alls. Lördagen har varit väldigt lugn
skulle åka ner med mina sop-påsar, så stod det en stor gul lapp
på hissen att den var ut funktion. Hoppas det kommer igång tills måndag , för då skall jag till tvättstugan, förra veckan var det
lika dant, kunde inte tvätta då heller, för hiss-skrället.
Vi tager ett annat ämne i morgon, kanske bliver något som fångar mig.



5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Igår tittade vi på inspelad film så jag missade bägge dessa program.
Hoppas verkligen dom lagar hissen, det är ju jätteviktigt att den fungerar! Och nej då, dom hundarna klättrar mer än gärna. Sen har jag vinklat kameran så det ser lite högre ut än det är också.
Kramar
AnnaMaria

Maj sa...

Usch den där hissen låter inte tillförlitlig. Jag har en gång blivit fast i en hiss och det glömmer jag inte....kanske dags för en ny hiss?
Trevlig söndag!

Jennie Bergius sa...

Vi har inga tv-kanaler, bra att få lite uppdatering om vad som händer här :)

<3 Jennie

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa du upplyser så bra om programmen tycker jag! Vi kollade b a r a körslaget igår.Sonja var bra också,en till,anna Book fastna vi för jag o gubben.Konstigt vi hade samma smak där...Näe hisshistorian var väl inte kul:( Hoppas den funkar i morn igen! Kram Gunilla

Anonym sa...

Nu hängde jag inte med riktigt på din kommentar hos mej. .Är det nån som har ifrågasatt dej gumman. .Hoppas inte det KRAAM Gunilla