onsdag 24 juli 2013

Slutspelet rök tyvärr, men tack ändå Ni var jätteduktiga

Fy sjutton så orättvist, jag tycker att Schelins mål var rätt. Eller man kan säga lika, väldigt svårbedömt , men domaren har ju rätt.
Andra halvlek, i jösse namn vad de fick jobba. Det blev faktiskt en
liten tår hos mig med.  Men det har varit så mycket prat att Tysklands lag inte var sig likt, men i kväll var de sig lika.

Det är väl sällan en förbundskapten  fått sådana  fina ovationer
som Pia fick i kväll. Vilken underbar publik i Göteborg.
Jaha lilla Pia nu har Du lite att tänka på igen, men det är ju ett VM
att spela inför, så nu är det många matcher igen.
Tack ändå, Ni har givit oss så mycket glädje under den här tiden.
Ni ser ju inte vad jag skriver, men man måste skriva av sig efter en sådan pärs.



7 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, helt sjukt att döma bort detta mål av domaren tycker jag med. Men som du säger domaren dömer.
Kram

lisashus sa...

Ja, så synd att fotbollstjejerna inte kom längre än så här! Att döma bort ett mål, fattar jag inget av alls!!! Tycker bara det verkar jättekonstigt.

Hoppas att du njuter av sommarvärmen!
Kramar och tack för hälsningen hos mej!
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så nära, det var synd att dom inte fick spela mer. Jag tittar inte men maken har följt det.
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Hej!tillhör den skaran som missar all sport :))) med flit! i kväll kom det både dunder o brak o ett riktigt åsk regn!härligt för växtligheten o naturen..ha en fin Helg!kram Jessica

Maria sa...

Jag tycker egentligen inte om fotboll men nu har jag varit tvungen att se...tråkigt att Sverige inte gick till final men roligt att Norge gjorde det.
Ha en fin helg/kramen

Maj sa...

Jag tror inte det var så mycket själva målet som blev bortdömt utan att hon visst var offside i början på anfallet...Men håller med dig det har varit roligt att se damerna /M

Anonym sa...

Både jag och Nea grät, så orättvist men som vi sa om Frankrike, man måste göra mål. Nu får vi heja på Norge. Kram Ann