tisdag 30 juli 2013

Käraste Systrar och Bröder vilken underbar kväll med ALLSÅNGEN

Ja det regnade , men vilket underbart solskensprogram   Så kan det
vara. Ett drag från början till slut. Jag fotograferade hela tiden

men fick inte med allt.

Jean-Banan  och Calle hade gjort en egen skriven duett bara för dem. Jean Banan är ju så väldigt populär, det satt ju småbarn på
föräldrarnas axlar, deras ansikten lyste av glädje och deras små
armar viftade i takt med musiken.
Trio med Bumba var i högform, med den gamla låten man skall leva för varandra. Alla sjöng med och javisst De hade ju blivit gamla men vad gjorde det.
Eftersom Jonas Gardell var där så började han med " Han har öppnat Pärleporten " som allsång , underbart alla var med.

 

Jag fick tyvärr ingen bra bild  Maja Ivarsson, och Gardell och
Lisa Miskovsky .   Det blev full pott ikväll.  Härligt ! !

3 kommentarer:

  1. Ja, det var ett bra program ikväll på Skansen! :-) Jag sitter här och väntar på att Bates Motel ska börja, det är lite otäckt men det har ändå blivit att jag följt det.

    Här är det ett riktigt ruskväder, jag hoppas verkligen att det blir soligt och fint igen, åtminstone framåt helgen!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, det var ett toppen program idag. Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på bättre väder i morgon så vi kan snickra lite till vid tunnan. Har lite saker till som ska byggas in.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi har også programmet allsang på grensen, koselig og underholdende.
    Hos oss har vi fine sommerdager sammen med barn og barnebarn.
    Ønsker deg mange fine sommerdager.
    Klem fra Gry :)

    SvaraRadera