måndag 22 juli 2013

Dagarna bara försvinner, har det gått så här fort förut ?

Ja då vet vi vilka som skall vara  med i Ladies Night i år, de skall ut på turne nu.
 Alla var hos Lotta Engberg i kväll på Allsången.
Freestyle kommer väl en del i håg, ja som inte är så unga, för det
är ju några år sen de var så jättepopulära. Men det måste ju vara kul för dem, lite nytändning är ju bara nyttigt. Man skall ju inte klaga
på vad folk har på sig, men hade inte Lotta klänningen bak och fram. Jättekonstig modell. Alla som sjunger nu och uppträder, när
det gäller killar. Absolut om de är 2 st samtidigt. Man behöver inte ha gått i Balettakademin som Anton Ewald, utan man slänger lite med benen hit och dit.Jag tänkte på David Lindgren han är
lika duktig utan Balettakademin. Det var ett jäkla gnäll på
Hajan i kväll, jaa det är det. Men ser man vartenda program på
de olika kanalerna så bliver det lite tjatigt. Förra veckan sparkade
ju alla hos Måns.

I går kväll kl 21.00 började en ny härlig Engelsk kostymfilm. Som jag hade väntat på. Kommer Ni  ihåg Emile  Zolas alla gamla romaner
som man inte kunde släppa, för så bra kärlek var det i dom.
Men där satt jag och väntade och väntade men det var något jag
saknade.  Såg inte färdigt hela avsnittet om jag skall vara ärlig,
nästa Söndag är det nog till belåtenhet. Något som var till
belåtenhet var matchen före Allsången. Norge- Spanien, där
Norge slog Spanien med 3-0.  Heja Norge, det kan jag väl kosta på mig i alla fall. Nej nu skall jag nog packa ihop, natti, natti
 

3 kommentarer:

  1. Håller med dig om Lottas klänning.Inte den allra mest klädsamma. Men jag håller fortfarande på att Lotta "vinner"
    trivselligan. Go och hjärtlig stämning i Götet.Kram

    SvaraRadera
  2. Jo, nog går dagarna snabbt och jag tror att det har varit lika dant jämt ;)
    Har inte sett något på burken ikväll. Vi var iväg till returpunkten direkt efter jobbet idag. Sedan har jag lagat mat och bakat. Sen har det bara varit datorn för hela slanten. Lät ju bli den i helgen.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Ja, dagarna går väldigt fort... alldeles för fort!
    Tittar inte mycket på tv nu under sommaren, så jag missade Lottas klänning. Fotbollen följde vi på radio - heja Norge! Kul att de vann :) Nu får vi hoppas svenska tjejerna slår tyskorna också.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera