fredag 24 maj 2013

Näst sista Dansen , tyvärr

    
Det var inte bara  Lets Dance i kväll på TV , utan nu kör vi i gång
med  Skärgårds-doktorn. Den tyckte jag var så bra för många år sen
när den gick sist. Det var så mycket som hände på denna ö.  Men det är klart att i kväll valde jag danstävlingen. Det blev de paren som vi väntade oss, som gick till final.
 

Markolio och Sigrid , fick ju dansa om sin Dans som de missade i
en annan gång. För att visa att de kunde den dansen nu.
Priset i kväll tog Oscar och hans danspartner i Winervalsen  det var

så himla vackert
Oscar har ju inte fyllt 17 än, väldigt dansant kille för att vara så ung
De gjorde sitt bästa i kväll, alla paren, men någon måste ju gå
och i kväll blev det Maria och Kristjan som fick sluta. Men som
Maria sa, hon var så glad ändå, trodde inte hon skulle komma så här långt.

Men det är ju telefonrösterna som avgör. Tänk jag ringde inte ett
enda samtal i kväll för att rösta. Marias mamma var där och Marias
bror har varit där varje uppträdande. Marias vackra flickor var där i dag. Läste på Marias blogg att nästa gång skulle Kamron komma
med också. Men nu vet jag inte om det bliver så när de åkte ur.
Den 2 Juni börjar Hollywodd fruarna igen. En mycket trevlig
fredag, tycker jag det blev för mig med.

2 kommentarer:

Maj sa...

Tittade också på dansen och hade hoppats att Maria o Oscar skull gå till finalen. Tror att killarna dansade bättre för deras kvinnliga partners var såå bra. Tror att Maria kan dansa bättre än vad som framkommit....Nu vinner ju Oscar en paradseger. Men i år har det varit den bästa omgången. Natti

Mamma C sa...

Markolio och Cissi och Oscar och Maria det kommer att bli en bra final nästa fredag. Nu ska jag ut och klippa gräset igen.
Kram