lördag 18 maj 2013

Lets Dance för hela slanten, så duktiga Ni är

Kändes lite konstigt att inte se " Mot alla odds " i kväll, det var ju
final. Men nu är det också spännande hos Lets`Dance. Maria, Maria
så duktiga Estländaren Kristian och Du var. Det var ju inte klokt
När det började trodde jag att Du klippt Dig, så snygg har Du inte

varit någon gång i håret, det passade Dig bättre.
Lars Åke "Babsan" är med i Jurin nu med, det är klart man saknar
Anne, men han gör så bra ifrån sig,  De gafflar med varandra
det är skoj när De kan skämta. Nu är det hårda bud,  Oscar och
hans danspartner är ju så himla bra med.

Han har inte fyllt 17 år ännu, hur kan en sådan ung pojke bli så bra ?  Så har vi ju Markolio  , som tyvärr inte kan ge järnet, efter
sin fotskada. De kan väl inte ta ställning till det hela tiden, det är

fel mot De andra tycker jag.

Så är det Maria och Kristian de var så bra i kväll så det var inte sant. Så är det så roligt när hon översätter på sitt vis till svenska,
i går kväll berättade hon att de jobbat och varit så energiska , skulle
hon säga, men det blev att De jobbat  så ensketna.

I kväll åkte Erik ur tävlingen och det tyckte jag var rätt, Han verkade rätt nöjs med det.
Det är nog bäst jag slutar snart, har åkt ur två gånger men jag tager
mig in igen, så det så. Det kanske bliver som Marias mamma sa
hon kommer att vinna  allt sammans. Vi får se, de är

så duktiga de tre par som är kvar nu.

Tack Helenius och Almenäs ni är toppen ledare för detta program.

4 kommentarer:

  1. Hej! låter spännande nu med de som är kvar i Lets dance..tyvärr följer jag inte det denna säsongen..jo på sätt o vis genom dig :)) ha en fin Pingst helg <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag får info här det passar mej såå bra:) Hoppas du får en härlig pingst Hajan! Kram på dej! Gunilla

    SvaraRadera
  3. Nej då, det är inte bara gubben som är i skålen med kolorna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag såg bara slutet på Lets dance
    var med dottern in till Jönköping
    och tittade på invigningen av Jönköpings egen Pride
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera