söndag 5 maj 2013

Jesper Du var och är en toppenkille


I kväll Jesper visade Du vilken klass Du finns i, inget skrävel där
inte. Ni fyra som gjorde upp i kväll, var verkligen mästare kan
man säga. Christina som varit så duktig hela tiden, som vunnit två
nattdueller redan. Väldigt nära att Du vann i kväll med, duellen
emellan Jesper och Dig , du ville inte släppa staven. Men jag tror
Leinegard dömde rätt. Anna Lindberg som sagt hela tiden , jag skall vara kvar till slut, ja Anna det är bra nära nu.
Kamerling som inte riktigt orkade, utan fick avsluta i kväll.

Vilket fint gäng Ni varit från början till slut, det är ju inga lätta duster ni utkämpat. Jag har njutit varenda minut måste jag säga.
Nu bliver ni fyra igen som skall göra upp, det bliver liksom vi mot dem. Nu kommer ju  Magdalena Forsberg och Bernt Johansson tillbaka in i tävlingen. det skall ju bara bli en kvar. Så det måste vara två söndagar till som det skall tävlas och den som är
kvar då, bliver Mästarnas Mästare. Jag tror stenhårt på
Anna Lindberg  och Magdalen  Forsberg, de har den där lusten.
Det vore ju roligt med en kvinnlig Mästare denna gång. Nu måste
jag läsa på Bloggarna och se hur det var i går på Stora Bloggarträffen jag tror de hade trevligt, och fina vinster var det ju.
 

7 kommentarer:

Maj sa...

Jag har inte tittat på Mästarnas Mästare denna omgång...svårt att hinna med alla program och det jag vill se är ofta vid samma tid i alla kanaler.
Kollade just om inlägg från Stora Bloggdagaen men ännu fanns inget...där skulle du och jag ha varit med, hade varit trevligt!

AK. Keramik Form-Design sa...

Håller helt med, Jesper är en gentleman.
Kul och se dessa program för man får se en helt annan sida av människorna bakom sina idrotter.
Vissa tycker man mer om och andra dalar i mina ögon.
Jag hejar på Magdalena.
Ha det gott i sola/Annelie

Gunillasljusglimtar sa...

Näe hann inte det,hade främmat sen var det lite trädgård efter det! Du söta HAJAN..Tack för dina såå gulliga kommentarer hos mej ♥ Blir riktigt rörd.. Vart går du in o kollar bloggträff? vet inget om det..Kram Gunilla

Linneskåpslycka sa...

Har kollat på programmet och tycker det är jättebra:)
Spännande det blev på slutet med duellen:)

Tack för fin kommentar hos mej:))

Ha en fin vecka
Kram Tina

Monika sa...

Hej bästa DU!

Vilken kille alltså! Jesper är toppen! Blir spännande att se vem som tar hem segern!

Sol över din dag!
Önskar
Jag

Kram
Monika

Polargrevinnan sa...

Jag håller med dig - Mästarnas Mästare är ett toppen-program.
Jag har hela tiden hållit på Anna. I alla fall skulle det vara roligt om en tjej tog hem den slutliga segern.
Vi får hålla tummarna.
Ha det bra.
Kram Viola

Mamma C sa...

Hoppas också på att någon av tjejerna tar hem Mästarnas mästare detta år.
Kram på dig