fredag 19 april 2013

Toppenfint , Nu är det Fredag igen, Det betyder Lets Dance

 

Då kör vi igång igen , visst är det roligt att se hur det går med
deras danser. Jag tycker De är så duktiga allesammans , men i
kväll har jag inte röstat på någon. Nej jag såg på Telefonräkningen
att det får alla andra sköta. I min ålder skall man nog inte hålla på
med sådant.
Det har ju stått så mycket om dansparen, man undrar om  De som
skriver vet något hur det är i verkligheten. Annette kunde inte alls vara med i dag, för hon hade skadat sin rygg. Maria Montazami
hade åkt hem till USA och Tony var vansinnig därför. Men alla

var med i kväll så man får inte tro pressen på vad de skriver.
 
Juryn tycker jag är bra, lite olika tycker De,  men Tony tror att han
vet allt. Ja duktig är han men dömer väldigt hårt ibland. 
I kväll var det Samba och det var många turer men roligt att se
Eric Segerstedt fyller 30 år i morgon, så hans föräldrar var där.
Anna och Tobias tyckte jag dansade bäst Samba ikväll, men
jag är ju ingen Jury, och inte hjälper jag till med röstningen heller.
Blä, blä hur skall detta gå utan Hajans hjälp., men man måste ju
tänka på sin ekonomi också, hm,  hm .
 
Jag tror Annette åkte ur i kväll, verkar så läste i Expressen. Vi får se, i morgon tidningarna, nu skall jag krypa till kojs. Dotter min
kommer tidigt i morgon på frukost,  då skall vi jobba med bilder med.  Natti,natti

1 kommentar:

Gunillasljusglimtar sa...

Gillade också Anna mycket!! Häpp röstar inte heller,hahahdet blir duurt! Hoppas du har en skön lördag med dottern..♥ Kram Gunilla