lördag 16 mars 2013

Oh, femteklassare Ni är så duktiga, topp

Äntligen, jag har verkligen väntat på detta program. Tyckte det var
så givande förra säsongen. I kväll var det en lärarinna som kammade hem 100.000:- hon kom hela stegen upp, men tordes inte
vända på den sista frågan.Så hon tog pengarna , och sade jag har jobbat i 13år(eller var det 17), och jag måste erkänna Ni är
duktigare än jag. För att få dessa pengar hade hon fått hjälp av
skolbarnen. Det är ett jättehärligt program,Lasse Kroner är så bra
med både de vuxna och barnen.Efter Kroner så var det Robins,
tycker man om lite ekivoka historier så kan man gott se det.
hans gäster i kväll var Anders Jansson ni vet han brukar spela Tiffani och andra kvinnor väldigt bra.
Flickan den andra gästen har varit med i olika tävlinsprogram som
idol. Hon heter Lennea Henriksson ,men inget känd för min del.
Sen var det Mr Selfridge, det har blivit lite idetorka där tycker jag,
men det kanske tar sig, som man säger. De  har börjat med
seanser med ett medium, det var ju väldigt populärt i början
på 1900 talet. Jag såg faktiskt prinsessan Lillians begravning,
så många människor som var och har varit där.
Tills i morgon har jag redan dukat till frukostkaffet, det skall bli
trevligt, med besök av barn och barnbarn.


1 kommentar:

  1. Ønsker av og til at jeg hadde svensk tv, på norsk tv på lørdag var det ingenting fint å se på...
    Jeg har vært litt dårlig til å kommentere i det siste, har hatt det travelt. Håper du har det bra!
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Gry :)

    SvaraRadera