fredag 15 mars 2013

Hela Sveriges fredag och Skavlan

Hela Sveriges fredag är lite jobbigt, det var första gången av tre
program som jag tyckte något. Det är så väldigt gapigt tycker jag,

men i kväll så skrattade jag flera ggr.Det är två lagledare, Annika och Per Andersson.i kväll var Yvonne Ryding och Anton Körberg
med i Annikas lag.Det jag väntade på ikväll var på Skavlans gäster
 Agneta Fältskog och Mats Welander, Mats är ju nästan sig lik
lika artig och trevlig, han har sin humor kvar.Hoppas vi får se någon av deras matscher i Stockholm.John Mac Enroe och de
största mästarna skall ju möta varandra nu. Den andra gästen
var Agneta Fältskog och den plattan hon gjort nu tycker jag är
väldigt bra.Looren var och sjöng sin sista inspelade platta, den
tyckte jag inte om ett dugg. Det lät ungefär som hon provade olika toner.Det får inte bli för konstigt, man måste ju åtminstone få en
melodi att följa. I kväll skulle jag har varit på ett 30 årskalas, men
gumman sa ifrån. Ibland känner man sig utanför på något vis, men
jag är inte ledsen på Söndag kommer MammaC och mina barmbarn ett tag på frukost. Nu skall den här tanten säga godnatt.....Men
jag skall se Prinsessan Lillians begravning i morgon.
Och kvällen viker jag för Lars Kroner och Robins

3 kommentarer:

  1. Hej hej
    Brukar också kolla på skavlan..tycker han har en härlig blandning av gäster..annars är jag en dålig TV-tittare..den står på ...men jag gör alltid något annat under tiden...men lite sällskap är det ju iallafall...Ha en fin helg.../Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Tittade en kort stund på "hela Sveriges fredag" och jag tycker det är ett mer en uruselt program. Skriker,gapar mm i "bästa amerikanska " stil när de svarar rätt på frågor som minsta barn kan svara på....nej inget för mig. Skavlan däremot gillar jag! Igår var väl alla gästerna inte helt i min smak men Agneta o Mats var det trevligt att lyssna till. Tänk att vara så ödmjuka båda två med hur "mycket pengar som helst" troligen....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var trevligt på 30-årskalaset igår. Du hade inte kännt dig utanför på något vis. Vi syns i morgon.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera