torsdag 28 mars 2013

Flight 29 till BLÅKULLA,,håll i kvasten



Nu bär det iväg,  tag med katten och kaffepannan för nu sticker vi till Blåkulla som vanligt. Hoppas de flesta följer med.
Fullmåne beställd och den finns tillgänglig.,bara gasa på.
Fy tusan vad det skall bli roligt att komma iväg på denna resa
det är ju ett helt år sen vi sågs sist. Titta är det där skrället med
det skall ju vara så märkvärdigt med henne.
Miss Blåkulla i egen hög person , snygg är hon i alla fall.
I dag har hon som bestämmer varit och klippt sig, eljest har hon
väl inget särskillt gjort. Jo det var en underbar doft från köket, det
var skinkan som blev grilljerad. Hoppas det bliver som vanligt
i morgon med Bloggen. Det gör det nog men nu säger vi
från Hajan

10 kommentarer:

  1. Inte underligt att du känner dig lite frusen. Har du varit ute med kvasten nu när termometern börjar krypa nedåt igen. Jag ska också krypa till kojs nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tur du hittade hem i gen efter din nattliga färd. Här har också blivit skinka å annan mat lagad.
    Ha en skön påsk/kramen

    SvaraRadera
  3. Tyckte allt jag såg dig där på Blåkulla :)
    Glad fortsättning på den nyss påbörjade påsken!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en underbar Påsk!
    Stor Kram
    Raina

    SvaraRadera
  5. JO,katten Samson och jag var iväg en sväng
    GLAD PÅSK
    maggan

    SvaraRadera
  6. Lite trött blir man efter nattens flygtur, det är tur det är en lång fredag så man får ta igen sig.
    Önskar dig en Glad Påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Synd att jag missade dig på Blåkulla, men vi var ju så många......trevligt inlägg Harriet! Kram

    SvaraRadera
  8. Haha,miss Blåkulla:) snygg kärring det där:) tyckte nog jag såg henne på min färd.Önskar dig en finfin helg! kram..

    SvaraRadera
  9. Åhh...tyckte jag såg dej borta i svängen...hihihi...du är för hejjig du Hajan..så himla gla att träffat dej♡kram på dej Gunilla ♡

    SvaraRadera
  10. En Glad och Fin Påsk önskar jag dig!
    Kram♥

    SvaraRadera