lördag 23 februari 2013

Muntert med lilla Estelle och Munther i topp !!!!

Grattis på Ettårsdagen lilla Estelle, jag vet att Du inte kan titta på
detta.Men den här bloggen gillar även De kungliga, sen sk---r jag i
vad andra tycker. Det översta kortet är precis nytt, det ser man
nästan.Jag kommer att lägga in Dig lite extra här på sidan,
så¨Du får en egen gratulation här.Denna bild har EVAN gjort visst
är den fin. Nu skall den här tanten ta sig en våffla och lite kaffe,
ha,ha det får inte Du.
Resten bliver om Melodifestvalen.
DEL 2    klockan är nu 22.33 ...Så bra det blev Munther som gick
direkt till Globen, och Ralf Gyllenhammar oxå. Resten var bara
jaa det gör detsamma, allt låter ju lika Robin var väl lite udda, mycket udda var Sylvia Wrethammar,en rar melodi,Army of Lovers  skall vi inte tala om, det räckte att se Dem
Dagen blev Estelles
och dessa Herrars, det är bara att lyfta på kepsen.
tidnu 22.50 god natt

9 kommentarer:

Maj sa...

Håller med dig. Jag ski...er också i vad andra tycker om att jag gratulerar Estelle idag. Tack för din kommentar hos mig...du skulle inte kunna skicka över mågen till mig alternativt fråga honom om vad han tror jag gör för fel som inte får till någon överskrift på mina gadgetar, du vet bilder mm på högra sidan och att jag inte heller kan göra ändringar i min mall/avancerat som syns i bloggen. Trevlig lördag önskar jag dig Kram
PS.du är ju fantastiskt duktig med din blogg. Ds

Rosa i huset i vitt sa...

grattis till lilla prinsessan säger jag med ...andra får tycka vad dom vill
ha det bra
kram Rosa

LyckligaPraliner sa...

Hon är söt den lilla prinsessan! Tycker att det var alldeles nyss vår dotter fyllde ett år. Jag minns det som att det var igår. Men hon fyller 12 i år. Förstår inte var tiden försvann.

Aha har du också ätit våfflor idag. Vi åt det till lunch. Perfekt med våfflor på en fin lördag :)

Kram Ann-Louise

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig söndag. Hos mig skiner solen :O)
Kram Agneta

Mamma C sa...

Tyckte Münter var bäst oxå. Idag blir det fullt hus. Först skulle M hjälpa gubben med veden. Sedan ringde S och sa att hon oxå kommer för R kör öppetspår idag. Och sist men inte minst pratade vi med T i telefonen och då blir vi 4 till. Så nu ska jag fixa till fläskfilén och skala potatisen. Det ser ut att bli toppenväder idag i stället.
Kram på dig

Gunillasljusglimtar sa...

Åh ja ..Tycker jättemycket om kungafolket,har efter svärmor:) Jaa denna melodifestival,Jaa army of lovers..käre gud sa både gubben o jag! Ha en fin söndag vännen min ♥ Gunilla

Rigmor sa...

Klart man ska gratulera den lilla...söt som socker är hon också!!
Å visst var det rätt herrar som gick vidare...Hade Army Of Lovers gjort det så hade jag skämts å Sveriges vägnar.
Ha nu en bra fortsättning på söndagen, men jag undrar just vart solen tog vägen som de lovade...??!!
Kram kram

Anonym sa...

Den är i Vilhelmina, solen, så nu måste jag nog ta hunden och sparken och dra ut på sjön. Ja bra att Ralf gick vidare, han höll måttet, blev så besviken när Joakim Cans hade en så dålig låt, så jag var orolig för Ralf, men det gick ju bra.
Ha en mysig söndag ni alla. Kram Ann

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Estelle är väldigt söt, och dom små hårrosetterna är så gulliga. Helt klart blev dagen hennes, melodifstivalen igår var nog den med lite sämre låtar.
Ha en fin dag Hajan
Kramar
AnnaMaria