söndag 17 februari 2013

Äntligen lite fart på Bygget igen, vilken show


I kväll Settman var det som förr hos dig. Härliga gamla låtar, och
underbars Hanna Lindblad som ju är en toppen- artist.

Janebrink och Elisa Lindström var inte sämre. Visst det blev mycket att ensam uppträda på golvet,men vad gjorde det, de måste ju visa vad de kan. En ny bekantskap blev Bruno Mitsogiannis. ? Han ville oxå synas lite , naturligtvis skulle han visa sina framfötter med. Kvällen blev toppenbra, alltid mycket , mycket
bättre när det är artister som kan något annat än bara sina egna låtar. Bruno har varit aktuell i någon musikal enligt Tv-tidningen ?
 Varför vet inte jag det ? Jag brukar väl ha reda på sådant.

Janebrink från gruppen Arvingarna är ju hur bra som helst





Innan jag skall lägga mig nu, så skall mina Rosor och Tulpaner
sättas på golvet vid balkongdörren. Mina blommor är så fina som
jag gav mig till Alla Hjärtans dag.Rosorna är så ljuskära att de
nästan ser vita ut., tulpanerna är vanliga ha,ha.
Eljest har det snöat små flingor hela dagen, jättegrått och trist.
Man kan bara hoppas att det snart lättar lite,vädret.


4 kommentarer:

Mamma C sa...

Nu ska jag hoppa i säng oxå. Har precis sett på Brottet som är efter Så ska det låta.
Kram och godnatt

Monika sa...

Hej bästa Du!

Missade tyvärr detta program. Får försöka passa någon repris eller titta på Svt-Play i stället.

Ha en fin vecka!
Kram
Monika

Fågel Blå sa...

Hoppas du fick en god Nattsömn,snart min bloggvän är Våren här, jag har hört det på fåglarna idag när jag var ute och kikadfe till Snögubben,

Ha det så fint!
Kramar Kathrine

Maria sa...

Nu är de kväll igen å jag sitter å tittar på familjen annorlunda, rätt trevligt program.
Ha en fin dag/kramen