fredag 8 februari 2013

Äntligen har det blivit Fredag, hur blev den då?



Ja som Ni förstår så är det Fredag även för mig som gäller, fast
kanske inte av samma önskningar som Ni har. Här behövs det ju
inte vilas, här vilas det hela veckorna ha,ha.
Nej men i dag var det lite extra, jag hade fått mail från en riktigt
god vän från Vilhelmina. Hon skrev Harriet här är det oxå vinter,

Iskyrkan heter denna skapelse uppe hos oss , vi är glada över den
skickar Dig ett par bilder får Du se. Tänk vad man kan göra av snö och is . Nu till kvällens underbara På Spåret,  Stefan och Mazetti får inte  gå  vidare efter denna kväll . Utan det bliver
Hoa,Hoa, och Cecilia hagen. Vilken laganda och så roligt det blev
med en gång. Han år ju så underbart frispråkig så det inte är sant.
Petra Mede var hos Skavlan och gjorde bra ifrån sig, han skulle väl 
kolla om hon kunde franska.Och det kunde hon så han ville gå över
till svenska igen. men hon klarar nog sitt värdinneskap med glans tror jag. Så vi behöver inte oroas för detta, hi,hi vad hjälper det då.
Nu fick ni lite nytt i allafall, om både syd och norr , ja jag säger då det. 

5 kommentarer:

"Mågskrället" sa...

Våran Fredag blev rätt bra...Med olika farhågor gick jag till fabror doktorn, men gick därifrån med en glad min...Det var inte sämre än vad åldern anger *ler*

Så då tittar vi på Tv o "På spåret" gick ju lite vår väg...HoaHoa har ju blivit lite av ett måste för "Spåret"

Sedan Skavlan då, Den gamle Högerpolitikern, har ju sting än..trots sin ålder (84 år)

Vinter ja...Jag skottade fram garageinfarten idag efter läkarbesöket...Just nu känns det som ogjort arbete...slit o släp dä ä inget annat..

Majberggrens's Värld sa...

Jag tittade också på "på spåret" och Skavlan och efter det en film som slutade alltför sent och delvis väldigt rå...vet egentligen inte varför jag såg den....Tycker att Svt har blivit bättre den senaste tiden med många bra filmer mm. Godnatt säger jag och tittar på kl 01.18....det blir sovmorgon igen/M

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa vilka bilder du visar!! Jo på spåret har vi satt oss till att titta på:) Jättebra var det igår tycker gubben o jag! Har du blåst o kallt idag Hajan,hua,här är det -7* känns som -20* minst! Blåser snålblåst med! Ha en fin lördag vännen ♥ Gunilla

Annes vita rum sa...

Önskar dig en fin lördag! kram..

annika sa...

Vackert det där ishotellet. Vi har aldrig varit där men de må vara en upplevelse. Inte blev det mycket TV här i gårkväll för vi handlade och skjutsade lite hit och dit. I dag ska jag fixa mat till ca 20 personer som kommer i kväll. Jag är 62 i dag så det ska firas. Jag gillar att fira för då vet jag att jag lever ju :).

Ha en fin dag du också.

Kram
annika