måndag 11 februari 2013

Andreas Lundstedt ,, jädrans så bra Du Var

Vilken tur jag hade som kollade på Bingo-Lotto i söndags. Du var ju
gästen som skulle underhålla. Och det gjorde du verkligen,
det var så underbart. Jag hoppas verkligen att det bliver som Du
önskar. Kanske det redan är något på gång.Jag har inte hört någon
som sjungit dessa Evergreens så bra som Du gjorde. Det är klart att
Du skall sjunga till ett Storband, men det dög ju bra med Bylunds
lilla orkester också. När det kom på tal tyckte jag att Du blev lite
obekväm, Du kanske inte fick berätta något ännu.
Nu hoppas jag att en ny platta är på gång, för den vill jag ha
faktiskt.I dag har varit en bra dag, har fixat i ordning era vinster,
men kan inte posta dem förrän på onsdag. Men så kul då kanske
det kommer till Alla Hjärtans dag, det hoppas jag,det måste ju firas.
Lite  gaggig har jag blivit i alla fall, skulle tvätta den 12/2 kl 07.00
men jag ville tvätta i morse, bääääääääääää  nu bliver det i morgon
i stället. Det bästa var ju att jag tyckte det blev en extra dag för mig
Vet ej om jag skriver en ny blogg i kväll om alla våra program,hi.hi.
För i morgon är jag i tvättstugan och har inte tid, tillåt mig le.
Nu skall jag ha mig lite kaffe,det är inte förtidigt.

8 kommentarer:

  1. Haha, tokfia.. Tvätta kan du göra en annan dag..
    Jag missade Andreas men jag fick en annan idol i helgen.
    Jag har aldrig gillat Louice Hoffstens musik men nu önskar jag att hon vinner melodifestivalen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Bingolotto det tittar jag inte på längre
    men Andreas Lundstedt är ju alltid bra
    ha en bra dag i tvättstugan
    maggan

    SvaraRadera
  3. Jaha...nu missade jag honom i går kväll, men såg honom allt på QX galan i lördagskväll, fast då i publiken. En duktig sångare är det i alla fall, och dansare.
    Ja...inte vore det roligt om han är allergisk vår lille prins. Men huvudsaken han mår bra, sen får allt annat bli som det blir.
    Ha en skön kväll vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Såg ej heller men tycker han är bra...Så härlig barnhistoria DU bjöd på hos mej,hahaha,fick mej ett gott skratt..Jaa limpor ser dom snart ut här med:))) Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  5. Det kollade inte jag på, men vet ju sedan förut att han sjunger bra.Ha det så bra i tvättstugan i morgon.
    Kramis nu ska jag sätta mig vid tv:n

    SvaraRadera
  6. Ojdå...tvättstugan såå tidigt! Då har jag knappt lagt mig nattuggla som jag är, Ser just att kl är 00.55 Natti!

    SvaraRadera
  7. såg heller inte då jag jobbade ...men han är bra Andreas ..hoppas det gick bra med tvätten
    kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du är klar med tvätten och att du nu har en skön kväll, kram

    SvaraRadera