söndag 20 januari 2013

Tänk att man kan taga så fel, tack för det


Tänk så dum man kan vara, tänkte ikväll är det ingen ide` att se
Så skall det låta. Amarillo har man ju hört så många gånger, och bara en massa skit. Men vet ni om sanningen skall fram och vill Du ligga med mig, gjorde han jättebra i kväll. Och vilken kille att spela
på sin tvärflöjt.Det blev en trevlig kväll Jennifer  Brown var toppen
 
David Lindgren, jag har bild men den fick jag inte taga. David Lindgren var ju med Thomas Ledin hela tiden på hans turne,och
han gjorde ju bra ifrån sig på Melodifestivalen med.
Sen försökte jag att se på serien om Olof Palme , men det är bara
snusk tycker gammeltanten, jag vill inte veta sådant de försöker att draga fram. Det kanske är sant men det rör inte mig 20 år efteråt.
Jag tänkte inte att skriva alls i kväll, men det blev ett ha,ha
reportage ändå. På tisdag skall jag ha mina väninnor här på mat,
så då kanske det kan bli något att berätta. Nu är det säng-time.
Natti,natti. Herre Gud jag har ju glömt Shirley Clamp som är så bra
hon sjunger ju för Viktväktarna med nu för tiden.

4 kommentarer:

  1. Hej kikar in och önskar dig en bra start på veckan
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej kikar in och önskar dig en bra start på veckan
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Tittar in en snabbis mellan matlagning och koll av ett recept. Ska snart iväg och möta gubben, han stänger idag. Han hade fortfarande högt blodtryck när han var på vårdcentralen idag.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  4. Säger som du...Amarillo överraskade verkligen!! Men Shirley...henne kan jag bara inte med, hon är bara för mycket för mej! Kan dock erkänna att hon sjunger väldigt bra...
    Ska bli spännande att höra om tisdagen sen...
    Kram kram

    SvaraRadera