söndag 13 januari 2013

Söndagen rätt bra i alla-fall

Så härligt det var i kväll, såg först på Så skall det låta, Sean Banan
jag säger inte mera. Det bliver bara för mycket ibland,tänkte på
alla ungdomar och barn de måste ju ha varit jätteglada-
när de såg detta program.Tack vare Hanna Hedlund,Robin från Idol,honom röstade jag på en gång när han tävlade. Tone Damli var
ju en intressant bekantskap. Hon hade vunnit Norska Idol för 7 år sen, och hon sjöng väldigt bra,därför blev jag kvar. Precis innan Så skall det låta började, ringde lilla fina Julia och tackade för det
hon fick på sin 9årsdag . Hon är så fin det är som att prata med en vuxen, så himla god och vänlig. Hon tackade för mailet hon hade fått på sin dag. Jag sa,  så bra Julia nu skriver jag upp ditt mobilnr
så kan jag slå en signal till Dig. Hon fick en mobil när hon fyllde år jaa sa hon,  det är pappas mobil jag ringer på så det kanske inte
är så bra. Ja sen kom ju " En pilgrims död" Palme mordet Ni vet.
Det blev för mycket, jag vill inte varken se eller höra mer om det,
vad skit de rör i. Men min söndag har ändå varit så fin,fick träffa båda mina barn i dag, sonen handlade hem varor åt mig. Vi åt
vår filè och drack kaffe till dessert. Då ringde Dotra min, så de kom oxå och fikade,hon hade med sig jättegoda saffransbullar. Mågen
kollade min data men allt var ok,på bildfronten, toppen.

när man är gammal,får man inte knyta sina skosnören själv
för då kan ryggen gå av.
Tyckte lilla Signe 8 år

natti,natti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Min syster böjde sig ner i tvättstugan och ett revben gick av så den där Signe har nog rätt.

Sov gott, å du den där Sean Banan är jag jättetrött på, en vuxen karl som visar rumpan. Nej tack. Kram Ann

Gunillasljusglimtar sa...

Hahaha...det kanske stämmer väldans bra som signe sa..Tack du för titten! Jaa dessa barn o barnbarn,dom är en välsignelse,emellanåt ialla fall:))) hepp gillar INTE Sean banan,DET är för mycket! ha en fin måndag Hajan / Gunilla ♥

Mamma C sa...

Är väl inget fan av Sean Banan jag heller. Men tyckte han var ganska lugn ändå igår. Såg på Palme jag med.Skulle väl vara kul om det någon gång kunde lösas upp vem som gjort det. Säkert insider jobb tror jag. Ja, hon är för go Julia. Sötare och finare tjeja finns inte.
Kramis

Rigmor sa...

Hahaha...Signe kanske inte har så fel...!!
Å Julia, vilken söt tös!! Ser hjärtegod ut.
Såg Så Ska Det låta, och jag håller med dej...får väl hoppas att det var för den yngre generationens skull han var med, Sean Banan...för inte gav han mej så mycket...
Kul att läsa att du haft en trevlig söndag. Skönt när barn och barnbarn finns på ära håll, allt blir så mycket lättare då.
Ha det gott!!
Kram kram